Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Eurocatering «Φρεσκούλης»: Επενδύσεις 9,5 εκατ. ευρώ και δύο νέα εργοστάσια

Σε Αθήνα και Βουλγαρία τα νέα εργοστάσια της εταιρείας με το γνωστό brand «Φρεσκούλης»

Επενδύσεις της τάξης των 9,5 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να υλοποιήσει την διετία 2021-2022 η εταιρία Eurocatering, γνωστή με το brand «Φρεσκούλης», που αφορούν στην δημιουργία δύο νέων εργοστασίων σε Αθήνα και Βουλγαρία. 

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Eurocatering, Χρυσόστομος Μαυρόπουλος, στο πλαίσιο συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, από αυτό το συνολικό ποσό, 5,5 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για τη δημιουργία εργοστασίου στις Αχαρνές, σε ιδιόκτητη έκταση συνολικής επιφάνειας 14 στρεμμάτων, όπου θα συγκεντρωθούν οι παραγωγικές δραστηριότητες της εταιρείαςΠοσό 3,2 εκατ. ευρώ θα διατεθεί για την ανέγερση νέου εργοστασίου στη Βουλγαρία όπου θα συσκευάζονται έτοιμες σαλάτες με την επωνυμία fresh & cool.

Το ξεκίνημα στη βουλγαρική αγορά, θα γίνει με τη διάθεση 65.000 τεμαχίων την ημέρα. Σημειώνεται ότι η Eurocatering επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στα Βαλκάνια, προχώρησε στην εξαγορά τοπικής εμπορικής εταιρείας επενδύοντας 2,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα αγόρασε έκταση 45 στρεμμάτων στη Σόφια και σύντομα ολοκληρώνεται η κατάθεση των σχεδίων στην αρμόδια δημόσια υπηρεσία προκειμένου να δημιουργηθεί εργοστάσιο 3.500 τ.μ. με δυο γραμμές παραγωγής και δυναμικότητα 65.000 τεμαχίων ανά ημέρα.

Αναφερόμενος στην είσοδο, τον περασμένο Φεβρουάριο, στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurocatering των δύο funds EOS Capital Partners , με επικεφαλής τον Απόστολο Ταμβακάκη  και Elikonos 2 S.C.A. SICAR, ο κ. Μαυρόπουλος, ο οποίος διατηρεί το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών, υπογράμμισε ότι δημιουργεί νέες προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Διευκρίνισε ότι δεν θα υπάρξει αύξηση του μειοψηφικού ποσοστού που διατηρούν τα δύο funds και διαβεβαίωσε ότι τα χρήματα επενδύονται με σύνεση, προγραμματισμό και προσήλωση στο επιχειρηματικό πλάνο. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται η υλοποίηση κοινών επενδύσεων. Συγκεκριμένα διερευνάται η εξαγορά εταιρείας παρασκευής έτοιμων γευμάτων με τζίρο περίπου 12 εκατ. ευρώ καθώς επίσης και η είσοδος στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας Μανιτάρια Βορείου Ελλάδος, στην οποία ο κ. Μαυρόπουλος κατέχει ήδη ποσοστό 51%.

Την ίδια στιγμή διερευνάται η είσοδος της Eurocatering στην παραγωγή φρέσκων χυμών, στην παραγωγική μονάδα της Λειβαδιάς, μια δραστηριότητα που είχε στο παρελθόν η εταιρεία και επιδιώκει να την ενεργοποιήσει ξανά. Εξάλλου, τον επόμενο μήνα θα λειτουργήσει στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών ένας πρότυπος χώρος της εταιρείας που θα σχετίζεται με τη γαστρονομία και τη διατροφή. Πρόκειται για μια επένδυση της τάξης των 350.000 ευρώ, όπως αναφέρθηκε. 

Σε ό,τι αφορά την οικονομική της πορεία, το 2020 ο τζίρος της Eurocatering ανήλθε στα 38,6 εκατ. ευρώ από 35 εκατ. ευρώ το 2019 απορροφώντας τους κραδασμούς που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού. Για το 2021 υπολογίζεται ανάπτυξη 11-12%. Η πολύ θετική πορεία του οκταμήνου γεμίζει αισιοδοξία τη διοίκηση ότι ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί και ίσως ξεπεράσει το 12%. Αυτή η εκτίμηση, σύμφωνα με τον κ. Μαυρόπουλο, εδράζεται και από τη σημαντική ανάπτυξη που καταγράφεται τα τελευταία 4-5 χρόνια στην κατηγορία έτοιμων προς κατανάλωση σαλατών  που κινείται με ρυθμό ανάπτυξης 10% ετησίως ενώ το 2020 έκλεισε με ρυθμό ανάπτυξης 12%.

Η Eurocatering AE ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, συνδεόμενη εγγυημένα και ποιοτικά με όλους τους κρίκους της αγροδιατροφικής αλυσίδας μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Το 2004 η εταιρεία σύστησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand «Φρεσκούλης», απαντώντας στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.  Σήμερα διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λειβαδιά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και ένα στόχο από περίπου 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία. Έχει εμπορική παρουσία και δικό της δίκτυο διανομής στη Βουλγαρία. Επίσης, εξάγει σε Αλβανία, Κύπρο, Ιταλία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία, με τις εξαγωγές να αποτελούν το 4-5% του τζίρου. Η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 80 παραγωγούς σε ολόκληρη την Ελλάδα με συμβολαιακή σχέση απορροφώντας το σύνολο της παραγωγής τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης