Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πτώση 40% στην πελατεία στα κέντρα αισθητικής

“Πρόβλημα με τα rapid test των 48 ωρών που βγαίνουν άκυρα στις 40 ώρες

Της Λεμονιάς Βασβάνη

 

Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"

Στον ρυθμό των νέων μέτρων κατά του κορωνοϊού προσαρμόστηκαν τα κέντρα αισθητικής της Θεσσαλονίκης που ζητούν πλέον από τους ανεμβολίαστους πελάτες τους την επίδειξη αρνητικού rapid ή PCR test, στους εμβολιασμένους ελέγχουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού και σε όσους έχουν νοσήσει την σχετική βεβαίωση.

Για πτώση της τάξεως του 40% στην πελατεία των κέντρων αισθητικής το τελευταίο διάστημα κάνει λόγο  η κ. Μαγδαληνή Χουρίδου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας. «Αυτό οφείλεται και στην αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού που γενικά δημιουργεί δισταγμό στον κόσμο να κινηθεί στην Αγορά, και στις καιρικές συνθήκες, αλλά και στην αύξηση των ειδών πρώτης ανάγκης. Επίσης τον Νοέμβριο υπάρχει και η Black Friday οπότε ξοδεύουν χρήματα για αγορές σε ηλεκτρικά είδη ή είδη ένδυσης και υπόδησης», σημείωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης». Η ίδια τόνισε πως οι μη εμβολιασμένοι πελάτες συνεχίζουν να επισκέπτονται τον /την αισθητικό τους, υπογράμμισε πως τα κέντρα αισθητικής είναι ασφαλείς χώροι που τηρούνται κατά γράμμα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και εξέφρασε την ελπίδα να μην υπάρξουν περαιτέρω περιοριστικά μέτρα που θα μειώσουν την κίνηση στις επιχειρήσεις τους.

Επίσης πρόσθεσε πως «οι ελπίδες για άνοδο του τζίρου στρέφονται στις γιορτές των Χριστουγέννων».

Από την πλευρά της η πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος κυρία Εύη Μωυσόγλου σχολιάζοντας την εφαρμογή των νέων μέτρων δήλωσε στο «ΤyposThes»: «Την πρώτη εβδομάδα ο κόσμος ήταν μουδιασμένος και επιφυλακτικός. Τώρα πλέον υπάρχει ροή στην πελατεία. Οι ανεμβολίαστοι πελάτες σχεδιάζουν έτσι το πρόγραμμά τους ώστε να συμπεριλάβουν και την επίσκεψη στον / στην αισθητικό τις μέρες που ισχύει το τεστ τους. Φυσικά και υπάρχει γκρίνια, όμως όσο περνούν οι μέρες μειώνεται».

Ωστόσο σχολίασε ότι «εντοπίστηκε σε ορισμένες περιπτώσεις πρόβλημα με τα 48ωρα rapid test και στην εφαρμογή Covid Free GR έβγαιναν άκυρα στις 40 ώρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αρκετοί συνάδερφοί μας να αναγκαστούν να διώξουν πελάτες που είχαν προγραμματισμένο ραντεβού και το τεστ τους δεν έβγαινε έγκυρο».

Η κυρία Μωυσόγλου συμπλήρωσε πως η ΕΕΠΑΒΕ έστειλε ενημερωτικό μήνυμα στον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θοδωρή Λιβάνιο, τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη kai ton Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκο Πιερακάκη με αίτημα να επιλυθεί αυτό το ζήτημα.

Συγκεκριμένα στην επιστολή ζητείται: «Α. να λυθεί άμεσα το πρόβλημα με τις 48 ώρες των rapid test ώστε να μην χάσουμε άλλους πελάτες και κατ’ επεκταση εισόδημα αλλά και να μην ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με το κοινό.

Β. Μέχρι να λυθεί το πρόβλημα, να μην επιβάλλονται πρόστιμα στους αισθητικούς πουδέχονται πελάτες με rapid test 48 ωρών όπου το σύστημα εσφαλμένως δέχεται ως άκυρο».

«Θα προτιμούσαμε να είμαστε σε μια κανονικότητα όμως αντιλαμβανόμαστε πως υπάρχει η πανδημία, οπότε προσαρμοζόμαστε στα όσα έχουν ορίσει οι επιστήμονες και η πολιτεία. Και τηρούμε πιστά στους χώρους μας τα μέτρα προστασίας κατά του Covid19», τόνισε η κυρία Μωυσόγλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ