Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ανοιχτά αύριο μαγαζιά και σούπερ μάρκετ – Το Χριστουγεννιάτικο ωράριο

Ανοιχτά ενόψει Χριστουγέννων τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ

Ανοιχτά θα είναι αύριο, Κυριακή (19/12) τα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του εορταστικού ωραρίου για τις χριστουγεννιάτικες αγορές των καταναλωτών. Ειδικότερα, όπως έχει ανακοινώσει ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ) το προτεινόμενο ωράριο είναι από τις 11.00 έως τις 18.00.

Δείτε αναλυτικά το εορταστικό ωράριο που ανακοίνωσε ο ΕΣΘ:

orario9.jpg

Τα πολυκαταστήματα

Από τις 11 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ θα είναι ανοικτά την Κυριακή τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες καταστημάτων.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης (ΣΕΛΠΕ) έχει ανακοινώσει ότι κατά τη διάρκεια των εορτών τα εμπορικά καταστήματα σε όλη τη χώρα θα μπορούν να παραμείνουν ανοικτά:

  • Τις καθημερινές από τις 10:00 έως τις 21:00μμ
  • Τα Σάββατα από τις 9:00 έως τις 20:00μμ
  •  

Ανοιχτά θα είναι αύριο, Κυριακή και τα Σούπερ Μάρκετ - Τα ωράρια

  • Τα σούπερ μάρκετ Μασούτης, θα υποδέχονται αύριο κόσμο από τις 09:00 έως τις 19:00 με δύο εξαιρέσεις: 11:00 με 20:00 το σούπερ μάρκετ στο Mediterrean Cosmos, 07:00 με 23:00 το σούπερ μάρκετ στο Αεροδρόμιο Μακεδονία.
  • Την Κυριακή (19/12), τα καταστήματα σούπερ μάρκετ του «Σκλαβενίτη» θα ανοίξουν στις 11 και θα κλείσουν στις 6 το απόγευμα.
  • Τα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» την Κυριακή 19/12 θα εξυπηρετούν από τις 11:00 έως τις 18:00.
  • Τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας My Market θα παρέχουν κανονικά τις υπηρεσίες τους την Κυριακή από τις 11:00 έως τις 18:00.

 

Έρευνα για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές

Έξι στους 10 καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερο σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτικών τάσεων ΣΕΛΠΕ για την αγορά των Χριστουγέννων 2021.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περίοδο 9-11 Δεκεμβρίου 2021 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 859 καταναλωτών καταγράφονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα και τάσεις σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού για την αγορά των Χριστουγέννων την επίδραση των αυξήσεων του κόστους ενέργειας και την πανδημίας.

Μεταξύ άλλων προκύπτει ότι η πλειοψηφία του κοινού, ποσοστό 58%, θεωρεί ότι η αξία των αγορών της τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι μειωμένη. Το 52% των καταναλωτών θα δαπανήσει λιγότερο από 100 ευρώ τα φετινά Χριστούγεννα. Το 16% θα κάνει ηλεκτρονικά τις αγορές των Χριστουγέννων. 6 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα με βασικό κριτήριο τη χρηματική δαπάνη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χώρες της ΕΕ παρήγαγαν το 2022, για πρώτη φορά, περισσότερη ενέργεια χάρη στις ΑΠΕ
Η συμμετοχή στο ενεργειακό μείγμα των ανεμογεννητριών και των φωτοβολταϊκών πλαισίων έφθασε το 22% στο σύνολο της ΕΕ, ακολουθούμενη από αυτή του...
Χώρες της ΕΕ παρήγαγαν το 2022, για πρώτη φορά, περισσότερη ενέργεια χάρη στις ΑΠΕ