Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ανοίγουν άμεσα πύλες 2 νέα «πολυκαταστήματα» – Δώρα έως 100 ευρώ

Με δωροεπιταγές και εκπλήξεις ανοίγουν πύλες δύο νέα πολυκαταστήματα στη Θεσσαλονίκη

Την επόμενη εβδομάδα η Θεσσαλονίκη θα έχει δύο «πολυκαταστήματα» από μεγάλη αλυσίδα που «ειδικεύεται» σε χαμηλές τιμές προϊόντων. Ο λόγος για την πολωνική αλυσίδα Pepco που είναι έτοιμη για «απόβαση» στη Θεσσαλονίκη με δύο καταστήματα, όπου θα προσφέρει ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες.

Ειδικότερα, η Pepco θα ανοίξει πύλες στην ανατολική και τη δυτική Θεσσαλονίκη, σε δύο σημεία όπου λειτουργούν και άλλα μεγάλα καταστήματα.

Τα σημεία αυτά είναι τα εξής:

Δυτική Θεσσαλονίκη: Λαγκαδά 341, Σταυρούπολη

Ανατολική Θεσσαλονίκη: Ποσειδώνος 30, Πυλαία

Το κατάστημα στην Σταυρούπολη αναμένεται να ανοίξει πύλες αύριο, Παρασκευή (11/11) με την Pepco να ανακοινώνει εκπλήξεις και δωροεπιταγές αξίας έως και 100€ για τους καταναλωτές. Επιπλέον, το κατάστημα στην Πυλαία θα ανοίξει στις 16/11 με αντίστοιχες εκπλήξεις και δωροεπιταγές.

Ρούχα μέχρι 30 ευρώ

Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια. Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.

Με τον ακριβότερο κωδικό στα καταστήματα Pepco να μην ξεπερνά τα 30 ευρώ, η αλυσίδα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων η αξία του μέσου καλαθιού ανέρχεται στα 10 ευρώ.

Το προφίλ των πελατών της Pepco

  • Στις περισσότερες αγορές όπου η αλυσίδα Pepco έχει παρουσία τη «γνωρίζουν» το 9096% των γυναικών.
  • Το πελατειακό κοινό των καταστημάτων Pepco είναι κυρίως γυναίκες περίπου 39 ετών, με ένα ή δύο παιδιά.
  • Εννέα στους δέκα πελάτες της αλυσίδας (ποσοστό 92%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και πάνω από τους μισούς, ήτοι το 55%, έχει παιδιά ηλικίας 14 ετών και κάτω.
  • Το εισόδημα των πελατών της Pepco ανέρχεται κατ’ άτομο στα 476 ευρώ και ανά νοικοκυριό τα 1.195 ευρώ.
  • Το 66% προγραμματίζει την επίσκεψή του στην Pepco και επισκέπτεται καταστήματα 3,5 φορές το μήνα.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανατίναξαν ΑΤΜ στις Αλυκές του Βόλου
Όλες οι κινήσεις των δραστών καταγράφηκαν από κάμερες της περιοχής - Άγνωστο παραμένει το ποσό που άρπαξαν
Ανατίναξαν ΑΤΜ στις Αλυκές του Βόλου