Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αντικλεπτικά στα σουπερμάρκετ: Μπαίνουν σε 5 προϊόντα μετά το βρεφικό γάλα

Η απάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη μετά τα δημοσιεύματα για αντικλεπτικά σε βρεφικό γάλα

Αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι πρωτοφανείς εικόνες και από ελληνικό σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας όπου τοποθετήθηκαν αντικλεπτικά σε βρεφικά γάλατα.

Οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ στην Αθήνα έδωσαν εντολή να τοποθετηθούν αντικλεπτικά σε συσκευασίες με βρεφικό γάλα, θυμίζοντας εικόνες που μέχρι πρότινος βλέπαμε σε χώρες του εξωτερικού, όπως στη Βρετανία όπου «κλείδωναν» το βούτυρο ή στην Τουρκία με το γάλα και το τυρί, αντικρίζουμε τώρα και στην Ελλάδα.

Το βρεφικό γάλα είναι ένα ακριβό προϊόν και επειδή παρατηρούνται περιστατικά κλοπής προφανώς και η αλυσίδα προχώρησε στη μέθοδο των αντικλεπτικών.

«Για να κλέψεις σημαίνει ότι δεν έχεις να ταΐσεις το παιδί του»

«Σοκάρομαι με τις εικόνες που βλέπω», είπε ο συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ., Σταύρος Μπαλάσκας και πρόσθεσε «κάνω τον σταυρό μου».

Ο ίδιος εξήγησε ότι «υπάρχουν κλήσεις στην ΕΛ.ΑΣ. για κλοπές από σούπερ μάρκετ, κυρίως για ουίσκι ή μικρές ηλεκτρικές συσκευές. Όμως, για να κλέψει κάποιος βρεφικό γάλα, σημαίνει ότι δεν έχει να ταΐσει το παιδί του. Οπότε ένας αστυνομικός αν τύχει κάτι τέτοιο, θα έρθει σε δύσκολη θέση, αλλά θα δείξει τη δέουσα ευαισθησία».

Στα φαινόμενα των αντικλεπτικών στα προϊόντα σε σούπερ μάρκετ αναφέρθηκε μετξύ άλλων και ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδηςστην εβδομαδιαία επίσκεψή του σε καταστήματα αλυσίδων για το «καλάθι του νοικοκυριού».

Αφού υποστήριξε πως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ρίξει τις τιμές στο «καλάθι του νοικοκυριού», ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στο φαινόμενο τοποθέτησης αντικλεπτικών στις βρεφικές τροφές.

«Αυτό είναι κάτι που γίνεται σε όλη την Ευρώπη. Είναι φυσιολογικό κάποιες αλυσίδες να θέλουν να προστατεύσουν την περιουσία τους, αυτό όμως δεν είναι ο κανόνας στην Ελλάδα» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Την ίδια στιγμή αυξάνονται οι πωλήσεις των αντικλεπτικών συστημάτων και η ζήτησή τους από αλυσίδες σούπερ μάρκετ που τα προμηθεύονται για να «προστατεύσουν» προϊόντα από κλοπές.

Μιλώντας στο OPEN, ο ιδιοκτήτης εταιρείας αντικλεπτικών, Γιώργος Καραφύλλης «παρατηρείται μια αύξηση της ζήτησης κατά 10-15% από σούπερ μάρκετ, τα οποία παλαιότερα δεν ήταν πελάτες μας. Πελάτες μας ήταν κυρίως καταστήματα ρούχων, καταστήματα με σουβενίρ κ.α.».

Ο ίδιος τόνισε ότι τα σούπερ μάρκετ ζητούν αντικλεπτικά για τον στιγμιαίο καφέ, τις παιδικές τροφές, τα ξυραφάκια, τη συσκευασμένη φέτα, το μέλι και τα αλκοολούχα ποτά, αλλά ακόμη και η φέτα.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί είναι διαφορετικό όταν κάποιος έχει ανάγκη και δεν έχει να ταΐσει το παιδί του, χωρίς αυτό βέβαια να δικαιολογεί την κλοπή ενός προϊόντος και διαφορετικό όταν κάποιος κλέβει ένα ακριβό προϊόν για να το πουλήσει πιθανόν σε άλλο μαγαζί και να πάρει τα χρήματα.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η GenZ δεν πάει για δουλειά – Τι δείχνουν τα στοιχεία, η σύγκριση με την Ευρώπη
Τα στοιχεία του 2023, που είναι και τα πιο επίκαιρα, φέρνουν την Ελλάδα στην 3η θέση από το τέλος με ποσοστό απασχόλησης 52,6%
Η GenZ δεν πάει για δουλειά – Τι δείχνουν τα στοιχεία, η σύγκριση με την Ευρώπη