Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στο σπίτι για το Μουντιάλ και όχι έξω για καφέ ή ποτό

Πιο νωρίς φέτος ο στολισμός για τα Χριστούγεννα σε μια προσπάθεια της εστίασης για μεγαλύτερο τζίρο

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"

Μπορεί ανέκαθεν οι ποδοσφαιρικοί αγώνες, πόσο μάλλον μεγάλων διοργανώσεων όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, να αποτελούσαν μια καλή αφορμή για έξοδο, ειδικά σε καφετέριες, ωστόσο οι οικονομικές συνθήκες των τελευταίων μηνών έχουν αλλάξει την εικόνα αυτή.

Έτσι αντί να πάνε έξω για καφέ ή ποτό και να δουν τα ντέρμπι των μεγάλων ομάδων στο Μουντιάλ 2022, οι περισσότεροι λάτρεις της στρογγυλής θεάς, προτιμούν να αράξουν σπίτι και να πιούν εκεί καφέ ή να παραγγείλουν πίτσες, γύρους ή να φτιάξουν κάτι μόνοι τους.

«Ο κόσμος κάθεται στο σπίτι και δεν έρχεται να πιει τον καφέ του στα καφενεία που έχουν γιγαντοοθόνες. Οπότε η πελατειακή κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη όπως θα συνέβαινε πχ παλαιότερα σε ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός όπως το Μουντιάλ. Στα εστιατόρια θα έλεγα πως η κίνηση είναι η περίπου η ίδια. Την ίδια ώρα οι λογαριασμοί για το ρεύμα μας έχουν γονατίσει, ενώ σκεφτείτε πως ακόμη δεν έχουν έρθει και οι μεγάλοι λογαριασμοί με το αέριο», ανέφερε στο «ΤyposThes» ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών και Καφέ Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Επιτροπίδης. Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «το ενεργειακό και τα πνευματικά δικαιώματα είναι αυτή την στιγμή οι δύο μεγάλοι βραχνάδες για τον κλάδο της εστίασης».

estiasi_kafe.jpg

Όπως μας είπε αυτή την στιγμή γίνονται συζητήσεις σχετικά με το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων. Να υπενθυμίσουμε ότι οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, καφέ και μπαρ έχουν κληθεί να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για πνευματικά δικαιώματα ακόμη και την περίοδο που τα καταστήματά τους ήταν σε αναστολή λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας του κορωνοϊού.

Επίσης στο κομμάτι της ενέργειας, εκπρόσωποι του κλάδου έχουν ζητήσει πιο δίκαιη επιδότηση στο ρεύμα, καθώς οι μεγάλες επιχειρήσεις λαμβάνουν πολύ μικρές επιδοτήσεις και θα κληθούν να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Όλα αυτά δημιουργούν ένα παζλ για γερούς λύτες με τα λουκέτα στον κλάδο να συνεχίζονται. Ιδιοκτήτες καφέ, εστιατορίων και μπαρ αποφασίζουν να κλείσουν τα καταστήματά τους μην αντέχοντας τα ολοένα και αυξανόμενα έξοδα.

Στολίζουν για να φέρουν πιο πολλούς πελάτες

Την ίδια ώρα οι επιχειρήσεις του κλάδου που συνεχίζουν να λειτουργούν και να δίνουν μάχη για ένα καλύτερο αύριο, αποφάσισαν να αποκτήσουν πιο γιορτινή όψη με αφορμή και τον ερχομό των Χριστουγέννων και με στόχο να αυξήσουν τον τζίρο τους. «Φέτος αρκετά καταστήματα στόλισαν ήδη από τις 20 Νοεμβρίου. Μέχρι τις αρχές Δεκέμβρη πιστεύουμε ότι τα περισσότερα καταστήματα θα βάλουν τα γιορτινά τους ενόψει της γιορτής Χριστουγέννων. Αυτό γίνεται για να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας στους πελάτες. Να δημιουργήσουμε ένα όμορφο κλίμα στα καταστήματά μας και να απολαύσουν οι πελάτες το φαγητό και το ποτό τους ακόμη περισσότερο. Όλοι το έχουμε ανάγκη με όσα συμβαίνουν γύρω μας», σχολίασε ο κ. Επιτροπίδης.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: 7 ενέργειες Δαρδαμανέλη για το 25ο νηπιαγωγείο Καλαμαριάς
«Προτεραιότητα μας η ασφάλεια και η ομαλή συνέχιση της σχολικής ζωής των παιδιών μας», τονίζει – Σύσκεψη προγραμματίζουν οι γονείς για το θέμα...
Θεσσαλονίκη: 7 ενέργειες Δαρδαμανέλη για το 25ο νηπιαγωγείο Καλαμαριάς