Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με το σλόγκαν «Very Macedonia» στις αγορές-στόχους

Το νέο τουριστικό brand name της Κεντρικής Μακεδονίας, το οποίο θα συνοδεύει στο εξής την επικοινωνιακή προβολή της περιοχής, αλλά και το αναλυτικό Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της για το 2014 παρουσιάστηκαν χθες σε συνέντευξη Τύπου στην Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, το νέο brand name είναι το «Very Macedonia» και το συνοδεύει το μήνυμα-βάσης “Can you miss this?”.

“Είμαστε αντιμέτωποι με μια κορυφαία πρόσκληση. Έναν στόχο που είμαστε βέβαιοι ότι θα κατακτήσουμε. Να δημιουργήσουμε δωδεκάμηνη τουριστική περίοδο για την Κεντρική Μακεδονία. Να θεμελιώσουμε μια ισχυρή βιομηχανία, ενεργή 365 ημέρες το χρόνο, που δεν θα αυξήσει μόνο τα έσοδα από τον τουρισμό, αλλά θα δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας”, τόνισε στη διάρκεια της παρουσίασης ο περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας κ. Απ. Τζιτζικώστας.

Τα βασικά σημεία του σχεδιασμού

Τα βασικά σημεία του στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό στις επτά περιφερειακές ενότητες της Κ. Μακεδονίας για το 2014, που παρουσιάστηκαν από τον Περιφερειάρχη έχουν ως εξής:

-Το πρώτο αφορά στην ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η ΠΚΜ στους επισκέπτες της, μέσα από τη δυναμική προβολή και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

-Το δεύτερο επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των σύγχρονων εργαλείων τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ, μέσω της δημιουργίας ενός φακέλου με έντυπο και ψηφιακό υλικό που θα παρουσιάζει την Κεντρική Μακεδονία, ενός τουριστικού διαδικτυακού τόπου καθώς και υποστηρικτικού υλικού που θα αναφέρεται στην παρουσία της ΠΚΜ στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.

-Το τρίτο εστιάζει στα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) που αφορούν στη φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από τις χώρες των αγορών- στόχων της ΠΚΜ.

Χθες έγινε και η παρουσίαση των νέων θεματικών εντύπων τουριστικής προβολής (Ήλιος-Θάλασσα, City Breaks, Φύση-Οικολογία-Περιηγήσεις, Χιόνι-Βουνό-Σκι, Συνέδρια-Επαγγελματικές Συναντήσεις, Ευ Ζην-Γαστρονομία, Θρησκεία-Προσκυνήματα). Στην παρουσίαση συμμετείχαν οΑντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Θεοφάνης Παπάς και εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου από την ΠΚΜ.

Δημοσιογράφοι του κόσμου στην Κ. Μακεδονία

Αναφερόμενος ειδικότερα στα ταξίδια εξοικείωσης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, επεσήμανε ότι «οι προσπάθειές μας αποδίδουν καρπούς, καθώς ήδη αποτιμούμε τα θετικά αποτελέσματα από τα προγράμματα που ήδη υλοποιούμε». «Ήδη ολοκληρώθηκε το πρώτο fam – trip, με δημοσιογράφους και tour – operators από τη Ρωσία, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ουκρανία, την Ολλανδία, το Καζακστάν, τη Ρουμανία, την Ιταλία, τη Γεωργία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Και ακολουθεί, το διάστημα 20-24 Οκτωβρίου, το δεύτερο fam – trip, για την ανάδειξη του λεγόμενου City – Break τουρισμού, με τη συμμετοχή τουλάχιστον 20 διαμορφωτών της κοινής γνώμης για τον τουρισμό. Όπως επίσης ακολουθεί, τον προσεχή Ιούνιο, το τρίτο fam – trip, με τη συμμετοχή 40 δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων, από χώρες της Ευρώπης, αλλά και χώρες Ασιατικές και Αραβικές», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας

Τι έγινε φέτος

Όπως είπε ο κ. Τζιτζικώστα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα ξεκινά μια συντονισμένη δράση τόσο έγκαιρα, λίγες μέρες μετά τη λήξη της θερινής τουριστικής περιόδου.

Κάνοντας μια αποτίμηση των ενεργειών του 2013, τόνισε ότι “πετύχαμε σημαντική συνολική αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή μας, από την Τουρκία, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια, την Πολωνία, την Ουκρανία και τη Ρωσία, από την οποία μάλιστα είχαμε τους περισσότερους τουρίστες για δεύτερη συνεχή χρονιά”. Συμπλήρωσε ότι αυτό επετεύχθει με μεθοδική δουλειά και ενέργειες συντονισμένες και στοχευμένες. «Οι πρακτικές που ακολουθήσαμε απέδειξαν ότι όσο επενδύουμε στην ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών μας, στην εξωστρέφεια και στην προστιθέμενη αξία, τόσο θα κερδίζει η Κεντρική Μακεδονία», σήμείωσε χαρακτηριστικά.

Την ανάγκη να «ξεπεράσουμε απαρχαιωμένες πρακτικές προβολής και να προχωρήσουμε σε ένα κοινό στόχο: να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα όλων των περιφερειακών ενοτήτων, ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια συντονισμένη δράση. Επτά ενότητες, μία περιφέρεια», επεσήμανε από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος του τομέα τουρισμού Ιωάννης Γιώργος.

Σημειώνεται ότι ανάδοχος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το 2014 είναι η κοινοπραξία DDB.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανοίγει ο δρόμος για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε πολυκατοικίες – Ποιοι είναι οι όροι
Με νομοθετική ρύθμιση από την κυβέρνηση – Τι είπε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Ανοίγει ο δρόμος για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε πολυκατοικίες – Ποιοι είναι οι όροι