Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Γεροστεργιούδης (Μασούτης): Νέα εποχή για καταναλωτές - Τεχνολογία υπέρ του ανθρώπου

Ο Γενικός Διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε μίλησε για το ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών

Τα οφέλη, οι προοπτικές, αλλά και οι προκλήσεις που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων βρέθηκαν στο επίκεντρο του πάνελ με τίτλο «Why digital transformation matters», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών που ολοκληρώθηκε χθες.

Μιλώντας στο συγκεκριμένο πάνελ, ο κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής της Μασούτης Α.Ε., μιας εταιρείας που έχει προχωρήσει το ψηφιακό μετασχηματισμό, ανέφερε αρχικά ότι ο κλάδος του λιανεμπορίου έχει μια πολύ μεγάλη γοητεία και αυτή είναι ότι «πιάνει» τον σφυγμό της κοινωνίας, του καταναλωτή, «πιάνει» την καθημερινότητα και στο πλαίσιο αυτό σημείωσε τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας αλλά και την καταναλωτική συμπεριφορά σήμερα.

delphi.jpg

Όπως ανέφερε τα τελευταία χρόνια ζήσαμε κοσμοϊστορικά γεγονότα όπως ο κορωνοϊός, με τον κλάδο να αναγκάζεται πολύ γρήγορα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της κοινωνίας εκείνη τη στιγμή, που αφορούσαν μια μεγάλη στροφή στις on-line αγορές. Σημείωσε ότι το e-shop του Μασούτη βραβεύθηκε και είναι ένα από τα πιο καινοτόμα στο χώρο και τόνισε ότι «ανταποκριθήκαμε πάρα πολύ γρήγορα» στις ανάγκες.

Επεσήμανε ωστόσο ότι τώρα, μετά τον κορωνοϊό η εποχή είναι διαφορετική. «Τον περασμένο χειμώνα είδαμε μια τεράστια πίεση στο εισόδημα των Ελλήνων και όχι μόνο. Αυτό που συνέβη είναι  ότι ο Έλληνας καταναλωτής γύρισε λίγο στα παραδοσιακά. Αναζήτησε τιμές, προσφορές, την εξυπηρέτηση. Το μάθημα τελικά ήταν ότι φυσικά πρέπει να έχεις στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά πρέπει και να ξέρεις γιατί το κάνεις. Εκεί νομίζω ότι πετύχαμε και θέλουμε να συνεχίσουμε να πετυχαίνουμε στο γιατί κάνουμε κάποια πράγματα, γιατί είναι πολύ εύκολο όταν κοιτάς το κοντέρ να παρασυρθείς από ένα πρότζεκτ και να χάσεις το δρόμο», όπως είπε.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι βλέπουμε ξανά μια στροφή του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα και αναφέρθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η εταιρεία για γρήγορη εξυπηρέτηση με βάση την τεχνολογία. «Αυτήν την στιγμή μπορείς να μπεις σε ένα κατάστημα της Διαμαντής Μασούτης να βάλεις τα προϊόντα στο καρότσι σου, με το κινητό σου να τα σκανάρεις με το barcode από το κινητό, να πληρώσεις από το κινητό σου και να φύγεις»,

Ακόμη τόνισε ότι ο καταναλωτής ζητά και ασφάλεια, ζητά το τρόφιμο που φτάνει στο σπίτι του να είναι ασφαλές. «Εκεί η τεχνολογία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι τεράστιος σύμμαχος», όπως είπε, επισημαίνοντας ότι ο Μασούτης έχει τη μεγαλύτερη αποθήκη στα Βαλκάνια, έξω από τη Θεσσαλονίκη όπου υπάρχουν τεχνολογίες αιχμής, υπάρχει πλέγμα monitoring που “βλέπει” την κατάσταση των τροφίμων με κύριο στόχο την προστασία του προϊόντος που φτάνει στο ράφι και στον καταναλωτή.

mas.jpg

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός όμως αφορά την επιχείρηση και εσωτερικά. Η Μασούτης διαθέτει  390 καταστήματα πανελλαδικά και υπάρχει τεχνολογία πίσω από το πώς υποστηρίζονται λειτουργικά και πώς φτάνει η πληροφορία σωστά σε κάθε κατάστημα κλπ

Τέλος, αναφέρθηκε και στο πρώτο σουπερμάρκετ στην Ελλάδα φιλικό για άτομα με οπτική αναπηρία που εγκαινίασε πριν λίγους μήνες η εταιρεία Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή Σχολή Τυφλών κάνοντας λόγο για ένα «διαμάντι» που έχει στη βάση του την τεχνολογία. «Μπορούν οι συνάνθρωποί μας με το κινητό τους μπροστά στο ράφι να καταλάβουν τι προϊόν έχουν μπροστά τους, την τιμή του, αν είναι σε προσφορά και άλλες πληροφορίες, ενώ μπορούν να περιηγηθούν ευκολότερα και στο κατάστημα.

«Η τεχνολογία πρέπει να υπηρετεί τον άνθρωπο γι’ αυτό έχουμε και την ανθρωποκεντρική κουλτούρα και νομίζω ότι εκεί είναι η συνταγή της επιτυχίας», τόνισε.

Δείτε την τοποθέτησή του στο 4:19:30 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ