Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μασούτης: H ελληνική εταιρεία που επενδύει συστηματικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Τι ανέφερε στην Παρέμβαση του στο Delphi Economic Forum ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρίας Θοδωρής Γεροστεργιούδης

Σε μια εποχή που το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, ο Γενικός Διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, στο πλαίσιο του 8 ου Delphi Economic Forum, μίλησε στο πάνελ με τίτλο: «Why digital transformation matters», για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας επιχείρησης, τα οφέλη αλλά και τις προοπτικές, που αυτός φέρει.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεροστεργιούδης, ξεκινώντας την ομιλία του ανέφερε πως ο κλάδος του λιανεμπορίου αντιμετωπίζει διαρκώς προσκλήσεις και αυτό γιατί αφουγκράζεται τον σφυγμό του καταναλωτή, ενώ καλείται διαρκώς να προσαρμοστεί γρήγορα και ευέλικτα σε αυτόν. Όπως υπογράμμισε, το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν αυτό της πανδημίας, με τον κλάδο να αναγκάζεται πολύ γρήγορα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της κοινωνίας, που αφορούσαν μια μεγάλη στροφή στις on-line αγορές. Η Μασούτης, ήταν η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της που είχε επενδύσει σχεδόν μια δεκαετία πριν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, είχε γρήγορα αντανακλαστικά και κατάφερε άμεσα και αποτελεσματικά να στηρίξει αυτή τη στροφή των καταναλωτών Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι το e-shop της βραβεύθηκε και είναι ένα από τα πιο καινοτόμα της αγοράς.

Στη συνέχεια της τοποθέτησής του αναφέρθηκε στην τεράστια πίεση που δέχθηκε το εισόδημα των Ελλήνων, αμέσως μετά την πανδημία, δεδομένης και της ενεργειακής κρίσης, η οποία επηρέασε σημαντικά την καταναλωτική συμπεριφορά, επιστρέφοντας σε μια πιο «παραδοσιακή» προσέγγιση, και αναζητώντας τιμές, προσφορές και ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση. Το συμπέρασμα αυτού ήταν πως η στρατηγική αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση εξέλιξης και το σημαντικότερο όλων πως η εφαρμογή και ολιστική της υιοθέτηση είναι το κλειδί της επιτυχίας στις επιχειρήσεις.

Ταυτόχρονα, με όλα τα παραπάνω, ο κ. Γεροστεργιούδης παρατήρησε πως υπάρχει μια στροφή του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα ξανά, κάτι το οποίο αποτελεί και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε, ενώ έκανε λόγο και για τις δυνατότητες που προσφέρει η εταιρεία για γρήγορη εξυπηρέτηση και στα 390 καταστήματα του Ομίλου πανελλαδικά, εισάγοντας την πρωτοποριακή υπηρεσία του self-shopping, αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν τον καταναλωτή όπως το marketplace του e-shop.

Επιπλέον, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο υπερσύγχρονο Logisitic Center που διαθέτει η Μασούτης στο Καβαλάρι Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο των Βαλκανίων με τεχνολογίες αιχμής και πλέγμα monitoring που παρακολουθεί την κατάσταση των τροφίμων πριν φτάσουν στο ράφι, διασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια και ποιότητα των προϊόντων που ζητά ο καταναλωτής.

Τέλος, ο κ. Γεροστεργιούδης αναφέρθηκε επίσης στον εσωτερικό ψηφιακό μετασχηματισμό της Μασούτης που πραγματοποιείται ήδη εδώ και πολλά χρόνια, όσο και στην αμιγώς ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας που με αρωγό της την τεχνολογία προχωρά σε καινοτομίες που βελτιώνουν τη ζωή συμπολιτών μας σε όπως η λειτουργία του πρώτου σουπερμάρκετ στην Ελλάδα φιλικό σε άτομα με οπτική αναπηρία, σε περιοχή της Θεσσαλονίκης.

kons4673.jpg

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες: Ο Πούτιν δεν διέταξε την δολοφονία Ναβάλνι
Η αμερικανική εκτίμηση βασίστηκε σε μια σειρά πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων διαβαθμισμένων πληροφοριών, και σε μια ανάλυση των δημόσιων...
Αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες: Ο Πούτιν δεν διέταξε την δολοφονία Ναβάλνι