Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Άφαντοι οι πελάτες στο λιανεμπόριο λόγω… εκλογών και βροχών

Μέσα στο καλοκαίρι θα «ντυθούν» με το σήμα του Open Mall Gallerious τα καταστήματα του κέντρου

*Της Λεμονιάς Βασβάνη | Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"

Στα χρώματα του Open Mall Galerious θα «ντυθούν» στο προσεχές διάστημα καταστήματα του λιανεμπορίου του κέντρου, στο πλαίσιο της λειτουργίας του συγκεκριμένου Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου που στόχο έχει την τόνωση της πελατειακής κίνησης.

Όπως εξήγησε στο «ΤyposThes» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κ. Παντελής Φιλιππίδης «αυτό το διάστημα συνεργεία κάνουν καταμέτρηση στις κολώνες των καταστημάτων οι οποίες μέσα στο καλοκαίρι θα “ντυθούν” με το σήμα του Open Mall Galerious. Παράλληλα σε αυτές κατά τις βραδινές ώρες θα υπάρχει led φωτισμός. Εξάλλου μέχρι τον Αύγουστο εκτιμούμε ότι θα έχουν έρθει και τα μηχανήματα που θα μπουν στις βιτρίνες των μαγαζιών για την διαφήμιση των εμπορευμάτων τους. Πχ θα μπορούν να επιλέγουν κάποια κομμάτια που θα προβάλλουν, τις προσφορές τους κλπ ώστε να προσελκύσουν με αυτό τον τρόπο περισσότερους πελάτες».

Ο κ. Φιλιππίδης ανέφερε πως από την πλευρά του ΕΣΘ οι εργασίες προχωρούν και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την έναρξη της ΔΕΘ, ενώ παράλληλα και ο δήμος «τρέχει» το δικό του μέρος των εργασιών. Όλα δείχνουν πως το συνολικό έργο θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους, συμπλήρωσε.

Υπενθυμίζεται ότι η λειτουργία του Open Mall Galerius αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ανανεωμένου, αναβαθμισμένου αισθητικά περιβάλλοντος χώρου, ανταγωνιστικού των περιφερειακών εμπορικών κέντρων που θα ενισχύσει την εμπορική δραστηριότητα στην περιοχή του κέντρου αλλά και στη διευκόλυνση των καταναλωτών. Επιπλέον, σύντομα δημιουργείται ένα μεγάλο market place, το emporikosmall.gr, με τα καταστήματα του Open Mall και πληροφορίες για την περιοχή.

Η εφαρμογή συνοδεύεται με παράλληλες αισθητικές και περιβαλλοντικές παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της ελκυστικότητας της περιοχής και της επιχειρηματικής, οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας που λαμβάνει χώρα εντός των ορίων της.

Πεσμένη η κίνηση λόγω… εκλογών και καιρού

Εν τω μεταξύ ιδιαίτερα πεσμένη είναι η κίνηση στα καταστήματα του λιανεμπορίου. Οι εκλογές αλλά και ο άστατος καιρός φαίνεται ότι έχουν επηρεάσει τους καταναλωτές.

«Από την πρώτη μέρα που προκηρύχθηκαν εκλογές είδαμε να πέφτει η κίνηση στην Αγορά. Ο κόσμος νιώθει ανασφάλεια και είναι φυσιολογικό να θέλει να κρατήσει κάποια χρήματα στην άκρη. Φοβάται μήπως δεν βγει κυβέρνηση και έχουμε αρκετούς μήνες σε αστάθεια. Επίσης και οι βροχές των τελευταίων ημερών έχουν κρατήσει πολλούς πελάτες στο σπίτι. Όμως δεν μπορείς να τα βάλεις με τον καιρό. Ξέρουμε πως αυτός ο μήνας και ο Μάιος, έχουν συνήθως βροχοπτώσεις…», σημείωσε στο «TyposThes» ο κ. Φιλιππίδης.

Παράλληλα ανέφερε πως όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν σε μια δύσκολη χρονιά για όλους με τις ανατιμήσεις που είδαμε σε είδη πρώτης ανάγκης αλλά και στην ενέργεια. «Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η κατάσταση είναι όσο πάει και χειρότερη. Δεν έχουμε δουλειά», συμπλήρωσε.

Πάντως ελπίδες υπάρχουν ότι η κίνηση θα τονωθεί στην περίοδο των εκπτώσεων. «Ευελπιστούμε πως αρκετοί καταναλωτές μπορεί να κάνουν τότε αγορές επωφελούμενοι από τις πιο χαμηλές τιμές πχ σε είδη όπως ρούχα και παπούτσια», τόνισε ο πρόεδρος του ΕΣΘ.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τσακαλώτος: Αντιφατική η παρέμβαση Τσίπρα - Είχε στόχο να ρίξει τον Κασσελάκη
Χαρακτήρισε «λυπηρά» όσα συμβαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ – Τι είπε για τη Νέα Αριστερά και τα μη κρατικά πανεπιστήμια
Τσακαλώτος: Αντιφατική η παρέμβαση Τσίπρα - Είχε στόχο να ρίξει τον Κασσελάκη