Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Αύξηση 20% στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» - Ξεπερνάει και το 2019

aerodromio-makedonia

Συνεχίζονται οι συνδέσεις τριών καλοκαιρινών πτήσεων και για τον χειμώνα

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Με αύξηση κατά 1% σε σχέση με το 2019 ή 20% σε σχέση με πέρυσι θα ολοκληρωθεί η χρονιά για το αεροδρόμιο Μακεδονία, ενώ οι καλοκαιρινές πτήσεις προς Βαρκελώνη, Τιφλίδα και Κάιρο θα συνεχιστούν και τον χειμώνα. Τι ισχύει με την αεροπορική σύνδεση με τις ΗΠΑ που έχει τεθεί ως στόχος και τι λένε οι ξενοδόχοι της πόλης. 

Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece Γιώργος Βήλος στο πλαίσιο εκδήλωσης για το «Ελληνικό πρωινό» που έγινε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: «Φέτος είχαμε μια καλή χρονιά για το αεροδρόμιο Μακεδονία. Ανέκαμψε πλήρως σε σχέση με το 2019 και πλέον μπορούμε να μιλάμε ότι έχουμε μια αύξηση της τάξης του 1% στο τέλος της χρονιάς σε σχέση με το 2019 ή αλλιώς πάνω από 20% σε σχέση με πέρσι. Και είναι σημαντικό αυτό με την έννοια ότι έχουμε πλήρη ανάκαμψη, ενώ απουσιάζουν σημαντικές αγορές όπως είναι της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Λευκορωσίας. Είδαμε ανάπτυξη από άλλες αγορές όπως της Ιταλίας, από την Ελβετία, από την Πολωνία, από τη Ρουμανία, είδαμε άλλες αγορές να ενισχύονται φέτος, οι οποίες κάλυψαν το κενό που δημιούργησε η απουσία των αγορών αυτών».

bilos.jpg

Ο ίδιος πρόσθεσε πως θα συνεχιστεί η αεροπορική σύνδεση με Βαρκελώνη, Τιφλίδα και Κάιρο, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξουν και άλλες συνδέσεις μελλοντικά. Όσο για τα δρομολόγια προς ΗΠΑ σχολίασε πως «δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται προσπάθεια και στρατηγικό σχεδιασμό. Θεωρούμε ότι είναι στους στόχους μας αλλά έχουμε δρόμο ακόμα».

«Η αύξηση στην κίνηση στο αεροδρόμιο δεν αποτυπώνεται στα ξενοδοχεία»

Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Έλενα Παπία ανέφερε πως η αύξηση στο αεροδρόμιο σχετίζεται με πτήσεις προορισμών όπως είναι η Πιερία και η Χαλκιδική και δεν αποτυπώνεται σε διανυκτερεύσεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης. "Η πόλη μας χρειάζεται ένα στρατηγικό πλάνο προώθησης. Ένα πλάνο στο οποίο θα εμπλακούν επαγγελματίες και όχι πολιτικά πρόσωπα. Αυτό είναι κάτι το οποίο το ζητάμε και ειδικά αυτή τη στιγμή, προεκλογικά, και περιμένουμε οι υποψήφιοι να δεσμευτούν πάνω σ' αυτό», σημείωσε. Εξάλλου η ίδια τόνισε πως «υπάρχει ένας μέσος όρος 70-75% πληρότητα και ότι τόνωση υπάρχει ειδικά από τον οδικό τουρισμό. «Γίνονται διελεύσεις από την πόλη μας. Ένα 80% είναι Βαλκάνιοι. Εμείς θέλουμε προώθηση του προορισμού ώστε η πόλη να ανοιχτεί και σε άλλες αγορές. Η Θεσσαλονίκη δουλεύει 12 μήνες και όχι μόνο το καλοκαίρι».

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο
Δεδομένου ότι οι τιμές σε δημοφιλή προϊόντα σοκολάτας έχουν ανέβει έως και 50% από πέρυσι, ορισμένοι αναλυτές προειδοποιούν ότι μπορεί να εξελιχθεί...
Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο