Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρχονται νέα πρόστιμα για πλασματικές εκπτώσεις - Έλεγχοι στη Black Friday

Τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε δύο εταιρείες αφορούσαν σε 60 διαφορετικούς κωδικούς

Πολλές ειδήσεις έδωσε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου του υπουργείο Ανάπτυξης Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, σχετικά με τα πρόστιμα και την αισχροκέρδεια των πολυεθνικών που ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι εταιρείες Procter and Gamble και Unilever που τους επιβλήθηκε πρόστιμο για αισχροκέρδεια μετά από έλεγχο που έγινε σε όλους τους κωδικούς αφορούσε για 60 διαφορετικούς κωδικούς όπως αποκάλυψε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος. 

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου μιλώντας στον Σωτήρη Μπέσκο στον Talkradio 98,9 για τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις δύο πολυεθνικές εταιρείες σχετικά με τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές εταιρείες για να πωλούν ακριβότερα σε συγκεκριμένες χώρες τα προϊόντα τους και κατα πόσο μπορεί να ελεγχθεί αυτή η τακτική - όπως οι ενδοομιλικές συναλλαγές - είναι ζήτημα ευρωπαικό και αρμοδιότητας της επιτροπής ανταγωνισμού και μάλιστα όχι μόνο της ελληνικής επιτροπής αλλά της ευρωπαϊκής. «Το υπουργείο Ανάπτυξης μπορεί να παρέμβει μόνο σε σχέση με τον νόμο περι περιθωρίου κέρδους» σημείωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος.

Σε σχέση με το πρόστιμο εξέφρασε την άποψη ότι δεν είναι τόσο το χρηματικό πρόστιμο όσο η δημοσιοποίηση των ονομάτων των εταιρειών που λειτουργεί αποτρεπτικά ενώ σε ερώτηση σχετικά με το ζήτημα ότι οι εταιρείες αυτές έχουν πολλές διαφορετικές ονομασίες στα προϊόντα τους έκανε γνωστό ότι εξετάζεται να ανακοινώνονται και οι συγκεκριμένες ονομασίες των προϊόντων.

Επιπλέον σε ερώτηση αν θα συνεχίσουν οι πολυεθνικές εταιρείες να πωλούν προϊόντα πάνω από το προκαθορισμένο περιθώριο κέρδος που ορίζει ο νόμος άφησε «παράθυρο» για αλλαγή του νόμου για το μέγιστο πρόστιμο του 1 εκατομμύριου ευρώ ώστε να προσαρμοστεί ο νόμος για να αντιμετωπίσει τέτοιες πρακτικές. «Τα μέτρα κρ΄λινονται στο πεδίο αν κριθούν αναποτελεσματικά θα προσαρμοστούν ανάλογα και θα αυστηροποιηθούν» είπε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κύριο Αναγνωστόπουλο διενεργούνται έλεγχοι αυτή την στιγμή και θα συνεχιστούν ενόψει και της Black Friday για πλασματικές εκπτώσεις και αποκάλυψε ότι θα ανακοινωθούν νέα πρόστιμα για την πρακτική των πλασματικών εκπτώσεων καθώς έχει παρατηρηθεί πολλές εταιρίες να ανεβάζουν τις τιμές για να «δείχνουν» μεγαλύτερες οι εκπτώσεις.  

Τα πρόστιμα σε πολυεθνικές

Τα προϊόντα της Unilever στην Ελλάδα

  • Aim
  • Algida
  • Axe
  • Ben & Jerry's
  • Cajoline
  • Calve
  • Carte D’Or
  • Cif
  • Cornetto
  • Dove
  • Dove Men Care
  • Hellmann's
  • Klinex
  • Klinex Laundry
  • Knorr
  • LUX
  • Lifebuoy
  • Lipton
  • Magic
  • Maille
  • OMO
  • Proderm
  • Skip
  • TRESemmé
  • The Vegetarian Butcher
  • Ultrex Men
  • Unilever Food Solutions
  • Vaseline Greece
  • ΕΒΓΑ

Τα προϊόντα της Procter & Gamble στην Ελλάδα

  • Pampers
  • Tide
  • Ariel
  • Lenor
  • Always
  • Tampax
  • Gillette
  • Braun
  • Venus
  • Bear Fruits
  • Head & Shoulders
  • Herbal Essences
  • Pantene Pro-V
  • Swiffer
  • Viakal
  • Fairy

Πηγή dnews.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ