Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με σύμμαχο το Ιντερνετ η προώθηση του τουρισμού

Το νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού, προσαρμοσμένο σε στρατηγική τριετίας, παρουσίασε η υπουργός τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας χθες σε εκδήλωση για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ. Την παρουσίαση του επικοινωνιακού σχεδιασμού πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς.

Η κυρία Κεφαλογιάννη χαρακτήρισε το 2103 χρονιά επιτυχιών για τον ελληνικό τουρισμό, προσθέτοντας ότι σήμερα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, επικαλούμενη στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.

Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους.

Η κυρία Κεφαλογιαννη ανέφερε ότι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε». Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο.

Στα σύγχρονα μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση του ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, τονίζοντας ότι το Διαδίκτυο- Τεχνολογία- Νέα Μέσα, συνιστούν «επανάσταση στην παγκόσμια τουριστική αγορά».

Επισήμανε αναλυτικά ποιες ενέργειες έχει κάνει ήδη ο ΕΟΤ και ποιες ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία) για τις οποίες υπάρχει πλάνο ανάπτυξης. Τόνισε ότι η έμφαση που δίδεται στις νέες αγορές δεν σημαίνει ότι ατονούν οι προσπάθειες στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν με μεγάλο αριθμό επισκεπτών τη χώρα.

Video link εδώ και εδώ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ωραιοζήλη Κουτσουπιά: Χρέος μας να τιμούμε του Πόντιους προγόνους μας
Συζήτηση για δύο καίριες πρωτοβουλίες για την ανάδειξη των γεγονότων και της ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού με τον καθηγητή Ιστορία Κ. Φωτιάδη
Ωραιοζήλη Κουτσουπιά: Χρέος μας να τιμούμε του Πόντιους προγόνους μας
Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 3 άτομα - Τι βρέθηκε σε Καλαμαριά, Πανόραμα (ΦΩΤΟ)
Βρέθηκαν και κατασχέθηκαν αντικείμενα ιστορικής, θρησκευτικής και πολιτιστικής σημασίας που εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις της σχετικής...
Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 3 άτομα - Τι βρέθηκε σε Καλαμαριά, Πανόραμα (ΦΩΤΟ)