«Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη» δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND υποδέχεται μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.