Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Χρυσή Διάκριση για την Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND

Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND στο διαγωνισμό "CRM Grand Prix 2013", που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση. Η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο GOLD στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

«Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη» δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND υποδέχεται μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το «ΤyposThes» αποχαιρετά την Έρη Λιάπη
H οικογένεια του «ΤyposThes» αποχαιρετά την κυρία Έρη Λιάπη, μητέρα του αγαπημένου μας συναδέλφου, Μιχαήλ Λιάπη
Το «ΤyposThes» αποχαιρετά την Έρη Λιάπη