Ο κ.Αλεξόπουλος αναφέρθηκε επίσης στα χαμηλά επίπεδα που βρίσκεται ο αριθμός Ιαπώνων τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας από το 2008 και ανέρχονται σε μόλις 9 έως 13 χιλιάδες, όταν στις γειτονικές χώρες Τουρκία και Αίγυπτο το 2012 αφίχθησαν 150 και 130 χιλιάδες Ιάπωνες επισκέπτες αντίστοιχα. Εντόπισε μάλιστα το πρόβλημα στην έλλειψη απευθείας αεροπορικής σύνδεσης αλλά και στην ανάγκη ενίσχυσης του branding της Ελλάδας στην Ιαπωνία ως τουριστικού προορισμού.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στις Ιαπωνικές επενδύσεις στην Ελλάδα που είναι υπερδιπλάσιες (€28,6 εκ) έναντι των Ελληνικών επενδύσεων στην Ιαπωνία (€13 εκ.), υπογράμμισε δε την Ιαπωνική επένδυση στην εν λειτουργία μονάδα παραγωγής εσωτερικών μερών συσσωρευτών ξηρού τύπου της TOSOH στη Θεσσαλονίκη, καθώς και τη συμμετοχή της Ιαπωνικής MITSUI στον τρέχοντα διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, σχολιάζοντας ότι «οι Ιάπωνες βλέπουν Θεσσαλονίκη»
Τέλος παρουσίασε προγράμματα προώθησης Ευρωπαϊκών ΜΜΕ στην Ιαπωνική Αγορά μέσω συμμετοχής σε εκθέσεις, επιχειρηματικές συναντήσεις, μεταφράσεις εντύπων κ.α. όπως είναι το EU-Gateway και τo οποίo συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων γυναικών επιχειρηματιών.
«Η Ιαπωνία είναι η τρίτη οικονομία στον κόσμο και συνεχίζει να αναπτύσσεται και να πρωτοπορεί σε τομείς όπως η τεχνολογία, η περιβαλλοντική προστασία, η ναυτιλία κ.α. Η ενίσχυση του διμερούς εμπορίου και μάλιστα στρατηγικά, με επενδύσεις και όχι ευκαιριακά, καθώς και η ενίσχυση του τουρισμού, τόσο με περισσότερους επισκέπτες, όσο και με τουριστικές επενδύσεις, είναι μεταξύ των στόχων μας», συμπλήρωσε ο κ.Αλεξόπουλος και κάλεσε τις ενδιαφερόμενες επιχειρηματίες να συμβουλευτούν το Επίτιμο Γενικό Προξενείο της Θεσσαλονίκης εφόσον επιθυμούν πρόσβαση στην Ιαπωνική αγορά.