Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Praktiker: Χιλιάδες επισκέπτες συμμετείχαν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Χιλιάδες ήταν οι πελάτες που επισκέφτηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που διοργανώνεται κάθε χρόνο με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και έχει καθιερωθεί ως η γιορτή της εξυπηρέτησης.

Κατά την εβδομάδα 18-23 Μαΐου, περισσότεροι από 20.000 πελάτες των καταστημάτων Praktiker συμμετείχαν στην αξιολόγηση των καταστημάτων για την εξυπηρέτηση που έλαβαν, επιβραβεύοντας τα τρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πανελλαδικά, ανά κατηγορία μεγέθους: Καλύτερο Μεγάλο Κατάστημα αναδείχθηκε το κατάστημα Praktiker Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, ενώ Καλύτερο Μεσαίο και Μικρό Κατάστημα ψηφίστηκαν το Praktiker Μάνδρας και Praktiker Βόλου αντίστοιχα, προσφέροντας ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση στους βραβευμένους εργαζόμενους.

Με έναρξη την εν λόγω εβδομάδα, οι εργαζόμενοι των κεντρικών γραφείων της εταιρίας, μαζί με τη Διοίκηση, συμμετείχαν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, στο πλαίσιο της «Ημέρας Καταστήματος», που εφαρμόζεται κατά παράδοση κάθε χρόνο από την Praktiker, εξυπηρετώντας τους πελάτες των καταστημάτων και κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της εταιρίας που επικεντρώνεται στην άρτια εξυπηρέτηση «κάθε πελάτη ξεχωριστά».

Η Praktiker προσέφερε, παράλληλα, ευχάριστες εκπλήξεις στους πελάτες που πέρασαν τις πόρτες των καταστημάτων της κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Ανάμεσα σε αυτές, δωροεπιταγές Praktiker αξίας 100 ευρώ για 70 τυχερούς, δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές ανεξαρτήτως αξίας, επιδείξεις προϊόντων και μεγάλες προσφορές. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γίνουν κηπουροί και μάστορες μαθαίνοντας για τη συντήρηση του κήπου τους, τις εφαρμογές χρωμάτων, τη συντήρηση του ποδηλάτου τους, την τοποθέτηση πατώματος laminate, τη χρήση διαφόρων μηχανημάτων και άλλες χρήσιμες εργασίες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Σελαλμαζίδης δήλωσε: «Η Praktiker επιδιώκει κάθε μέρα και με κάθε τρόπο να γίνεται καλύτερη, ώστε να ικανοποιεί τους πελάτες της σε ποιότητα, εξυπηρέτηση & ανταγωνιστικές τιμές. Με αυτόν το στόχο, συνεχώς επενδύει σε νέες συνεργασίες και προσφέρει στα καταστήματά της νέα & ποιοτικά προϊόντα, εκπαιδεύει τους ανθρώπους της και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της. Γι’ αυτό και η άποψη των πελατών μας είναι ιδιαιτέρως σημαντική και η πυξίδα για το μέλλον μας».

Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut δήλωσε: «Οι στόχοι του Ινστιτούτου αλλά και του θεσμού της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών για την προάσπιση των επιχειρηματικών τακτικών που σχετίζονται με την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη έχουν βρει πεδίο πραγμάτωσης στa καταστήματα Praktiker, αποδεικνύοντας τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της εταιρίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Η αποδοχή και επιβράβευση των πελατών αποτελεί το μεγαλύτερο βραβείο για κάθε επιχείρηση και οδηγό για το μέλλον».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βρετανικό Μουσείο: Νέος διευθυντής μετά το σκάνδαλο κλοπής αρχαιοτήτων - Ποιος είναι
Ο Κάλιναν εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και τον πρωθυπουργό Ρίσι Σούνακ και αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα το καλοκαίρι
Βρετανικό Μουσείο: Νέος διευθυντής μετά το σκάνδαλο κλοπής αρχαιοτήτων - Ποιος είναι
Ρωσία: Δύο χρόνια φυλακή σε δημοσιογράφο επειδή επέκρινε τον πόλεμο στην Ουκρανία
«Δεν σκότωσα, δεν λεηλάτησα, δεν έκλεψα, δεν βίασα και, κυρίως, δεν ξεκίνησα κατακτητικό πόλεμο εναντίον μιας γειτονικής χώρας»
Ρωσία: Δύο χρόνια φυλακή σε δημοσιογράφο επειδή επέκρινε τον πόλεμο στην Ουκρανία