Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Υπ. Τουρισμού: Καμπάνια επικοινωνίας για την ενίσχυση των κρατήσεων

Με στόχο την αύξηση των κρατήσεων και την περαιτέρω ισχυροποίηση του τουρισμού στην Ελλάδα

Εθνική Καμπάνια επικοινωνίας για την ενίσχυση των κρατήσεων στην Ελλάδα ανακοίνωσε το υπουργείο Τουρισμού, με στόχο την αύξηση των κρατήσεων και την περαιτέρω ισχυροποίηση του τουρισμού στην Ελλάδα.

Η καμπάνια «Happening Now: GreekSummer» σχεδιάστηκε με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και τη μετάδοση της πραγματικής εικόνας της Ελλάδας, υπενθυμίζοντας το μοναδικό ελληνικό καλοκαίρι «Συμβαίνει Τώρα».

Η καμπάνια απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό κατά κύριο λόγο, μέσω διαδικτύου και social media, ενώ θα παρουσιαστεί με ειδικά γραφικά, βίντεο, εικόνες και ελκυστικά μηνύματα για την Ελλάδα, καλώντας το κοινό να γίνει ενεργό μέλος και να μοιραστεί τις στιγμές και τις εμπειρίες του από το ελληνικό καλοκαίρι.

Η πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού υλοποιείται από τον ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων). Την πρωτοβουλία στηρίζουν οι Περιφέρειες και όλος ο Τουριστικός κλάδος μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χαλκιδική: «Άνοιξε» η σεζόν - Περίπου 2.000 οι κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία
«Πονοκέφαλος» για μια ακόμη χρονιά για τα ξενοδοχεία η εξεύρεση προσωπικού, αλλά και το αυξημένο λειτουργικό κόστος
Χαλκιδική: «Άνοιξε» η σεζόν - Περίπου 2.000 οι κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία
Αυτός είναι ο 52χρονος που στρατολόγησε τον «κατάσκοπο» στην Αλεξανδρούπολη
Ο 52χρονος φέρεται να έχει συμμετάσχει μεταξύ άλλων σε μια επιχείρηση δολιοφθοράς και συγκεκριμένα εμπρησμού στόχου σε βαλκανική χώρα
Αυτός είναι ο 52χρονος που στρατολόγησε τον «κατάσκοπο» στην Αλεξανδρούπολη