Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ειδομένη: Περισσότερα από 1.800 βαγόνια «εγκλωβισμένα» στα σύνορα

Τεράστιο είναι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής

Τεράστιο είναι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη. Από τις 18 Νοέμβριου, 1.500 πρόσφυγες έχουν εγκλωβιστεί στο σημείο, εξαιτίας της άρνησης των αρχών της ΠΓΔΜ να τους επιτρέψουν τη διέλευση και αντιδρώντας έχουν αποκλείσει τις γραμμές του τρένου.

Συνολικά επηρεάζονται περίπου 1.800 βαγόνια εντός και εκτός Ελλάδας, όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο Πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος. Μέσα στα Σκόπια έχουν εγκλωβιστεί με κατεύθυνση την Ελλάδα τέσσερα τραίνα ενώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθηνά έχουν εγκλωβιστεί τρένα που δεν μπορούν να κατευθυνθούν μέσω Σκοπίων στην Ευρώπη.

Η ζημιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι στιγμής αγγίζει το 1.5 εκατομμύριο ευρώ περίπου, σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο. Πλήγμα όμως δέχεται και η αξιοπιστία της εταιρίας, καθώς δεν μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγια. Μεγάλοι πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως η Cosco, η Hewlett Packard και η Sony, αλλά και εισαγωγικές εταιρίες, εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια και τονίζουν ότι και ενόψει Χριστουγέννων θα δημιουργηθούν προβλήματα στην αγορά.

Μάλιστα, μεγάλες ξένες εταιρίες που συνεργάζονται με τις μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή, απειλούν να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Ελλάδα.

Δυσαρέσκεια εκφράζουν όμως και ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να παραλάβουν τα προϊόντα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι μέσα στα εγκλωβισμένα βαγόνια βρίσκονται περίπου 1500 τόνοι ζάχαρης αλλά και τρόφιμα σε ψυγεία, που προορίζονται για μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Η επιχείρηση τονίζει ότι έχουν εκδοθεί οι Χριστουγεννιάτικοι κατάλογοι του σούπερ μάρκετ, αλλά τα προϊόντα δεν μπορούν να φτάσουν στα ράφια.

Ανάμεσα στα προϊόντα που παραμένουν στα βαγόνια είναι καύσιμα, πρώτες ύλες και ηλεκτρονικός εξοπλισμός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Επίσημο «ναι» στη σύνδεση με Σποράδες – Ο στόχος για την έναρξη
Τώρα «πρέπει να τρέξουν το ταχύτερο δυνατό οι διαδικασίες» αναφέρει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης
Θεσσαλονίκη: Επίσημο «ναι» στη σύνδεση με Σποράδες – Ο στόχος για την έναρξη