Skip to main content

Νέες διακρίσεις για την Amita Motion και το Cutty Sark

Δύο νέες διακρίσεις για την Coca-Cola Τρία Έψιλον και τα προϊόντα που παράγει και διακινεί ...

Δύο νέες διακρίσεις για την Coca-Cola Τρία Έψιλον και τα προϊόντα που παράγει και διακινεί, ενθαρρύνουν τη σταθερή και συνεχή επένδυση της εταιρείας σε δημιουργικές ενέργειες  που αφουγκράζονται και βρίσκονται δίπλα στους καταναλωτές, αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση.

Ειδικότερα, η Amita Motion βραβεύτηκε για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας, στην κατηγορία «360ο Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing» στα Marketing Excellence Awards της ΕΕΔΕ, τη διοργάνωση που επιβραβεύει τις καινοτόμες ιδέες και αποτελεσματικές ενέργειες στο χώρο του Marketing. Το 2015, η Amita Motion, ο αγαπημένος χυμός των νέων,  γιόρτασε τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας και τους χάρισε μοναδικές και διαδραστικές, μουσικές εμπειρίες και εκπλήξεις, μέσα από πολλαπλές online και offline πλατφόρμες. Αποκορύφωμα των θετικών δράσεων της Amita Motion ήταν η μεγάλη συναυλία για την Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2015, που προσέλκυσε περισσότερους από 65.000 νέους στο Τείχος των Εθνών στο ΟΑΚΑ.

Μία ακόμη σημαντική διάκριση έλαβε και η ομάδα του Cutty Sark που παρέλαβε Silver βραβείο στα Packaging Innovation Awards στην κατηγορία «Αλκοολούχα Ποτά» για τη συλλεκτική συσκευασία Urban Adventures Sleeve by Cutty Sark. Η συλλεκτική φιάλη του Cutty Sark κυκλοφόρησε στην αγορά στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, στο πλαίσιο της ομώνυμης πλατφόρμας Urban Adventures, με αφορμή το Retro Culture. Η φιάλη που αποπνέει τον αέρα της περιπέτειας, πιστή στην εικόνα του brand, σχεδιάστηκε από την Susami Creative Agency και την 4 Wise Monkeys και ξεχώρισε για την καινοτομία και την αισθητική της.