Με στόχο την προβολή της πόλης και της δυναμικής της ως προορισμού city break, η καμπάνια που τονίζει και αποκαλύπτει το συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας μέσω της σύνθεσης ελληνικών και ξένων όρων, «ζωντανεύει» εντός του 2016 με μια σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου αλλά και στην πόλη, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας!
Αυτό είναι το νέο λεξικό της πόλης και το «Ημερολόγιο» των 10 ενοτήτων
με δράσεις στο αεροδρόμιο και στην Αθήνα, μέσα στο 2016:
“Aphrawdite”, “Hipstoricαl” Απρίλιος
“Ouzology” Μάιος
“Theatricult” Ιούνιος
“Lunchphoria” Ιούλιος
“Ecstasea” Αύγουστος
“Atheniants” Σεπτέμβριος
“Coolouri” Οκτώβριος
“Marathrone” Νοέμβριος
“Bistrocracy” Δεκέμβριος
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016: Η καμπάνια της πόλης της Αθήνας ζωντανεύει με…
«Aphrawdite» και «Hipstorical»!
Ξεκινώντας με μία δράση παντομίμας στις 22 Απριλίου στο αεροδρόμιο, οι ενότητες “Aphrawdite” και “Hipstorical” ενεργοποιούν την καμπάνια μέσα από πλήθος ευρηματικών δράσεων. Διαγωνισμοί, ζωντανές εκδηλώσεις, προσφορές και εκπτώσεις στα καταστήματα του αεροδρομίου και στην πόλη, εκπτωτικά προγράμματα σε μουσεία και πωλητήρια μουσείων, έως και... αθηναϊκά κοκτέιλ και κομμώσεις, σε συνεργασία με καταστήματα αλλά και με τουριστικούς φορείς και οργανισμούς, «πιάνουν τον παλμό» της πόλης και αποτυπώνουν το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας που προσφέρει η Αθήνα.
Για την ενεργοποίηση της καμπάνιας στο αεροδρόμιο και στην πόλη, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε:
«Από την “Aphrawdite” και τον “Hipstorical” μέχρι τους “Atheniants”, το “Bistrocracy”, το “Marathrone” και το “Theatricult”, οι 10 αρχικά (από τις συνολικά 30) ενότητες της καμπάνιας μας αποτυπώνουν τα πολλά, συναρπαστικά και διαφορετικά πρόσωπα της Αθήνας, μιας πόλης που διαφυλάσσοντας την ιστορικότητά της, εξελίσσεται και “βιώνεται” προσωπικά από τον καθένα μας, συνθέτοντας το ιδιαίτερο DNA της.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece, προσκαλούμε όλη τη χρονιά τους επισκέπτες, τόσο στο αεροδρόμιο όσο και σε γωνιές της πόλης, να ανακαλύψουν αυτήν την ξεχωριστή αθηναϊκή ταυτότητα, μέσα από τη “νέα γλώσσα” του Speak Athenian, και να βρουν τo δικό τους “αθηναϊκό γονίδιο”, στην ιστορικότητα, στον τρόπο ζωής, στις γεύσεις και στην εμπειρία της καθημερινότητας στην Αθήνα!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μας, ξεκινώντας από τα καταστήματα στο αεροδρόμιο, τις αεροπορικές εταιρείες μας, καθώς και όλο το δίκτυο των συνεργατών μας στην Αθήνα, για την πολύτιμη συμβολή τους στο να… “μιλήσουμε αθηναϊκά” και να “γίνουμε” όλοι Αθηναίοι!»
Για τη συνεργασία με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τις βραβεύσεις της καμπάνιας, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, δήλωσε σχετικά:
«Η καμπάνια ”Speak Aθenian. Be an Aθenian” αποτελεί τη συνέχεια μιας εξαιρετικής συνεργασίας δύο πλευρών με κοινό όραμα και οπτική για την έμπρακτη υποστήριξη και προώθηση της Αθήνας ως city break προορισμoύ, μέσα από δημιουργική προσέγγιση και σύγχρονη υλοποίηση. Το γεγονός ότι ακόμα περισσότεροι επισκέπτες θα μάθουν να μιλούν …Αθηναϊκά κατά τη διάρκεια του έτους, μέσα από τις δράσεις που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε από κοινού με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου για περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Ταυτόχρονα, οι δύο βραβεύσεις της καμπάνιας σε κορυφαίους θεσμούς των κλάδων του τουρισμού και της επικοινωνίας, αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μας και μας ενθαρρύνουν να θέσουμε ακόμα υψηλότερους στόχους».
Οι βραβεύσεις:
Το “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” έχει ήδη αποσπάσει 2 σημαντικές διακρίσεις: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2016 στην κατηγορία Branding - Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια, και βραβείο Ermis Bronze στην κατηγορία Digital, Web Campaigns, Travel, Tourism, Entertainment & Leisure.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί το τρίτο μέρος της …τριλογίας AΘenian, δηλαδή, συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “I’m an Athenian too” αλλά και της καμπάνιας του αεροδρομίου “PerhaΨ you ’re an AΘenian too!”.
Έτσι, στην εξελικτική διαδρομή της καμπάνιας, οι συμμετέχοντες πρώτα «επιβεβαίωσαν» την αθηναϊκή ταυτότητά τους, ακολούθως «έγιναν» Αθηναίοι και τώρα βιώνουν προσωπικά την αθηναϊκή εμπειρία και μιλούν ...«αθηναϊκά»!
Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ, την Aegean και τη Swiss.