Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πήρε αποζημίωση πάνω από 1.000 ευρώ από τουριστικό πρακτορείο!

Μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή, στον οποίο απευθύνθηκε καταναλώτρια που δεν της επετράπη να ταξιδέψει

Καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", καταγγέλλοντας ότι φθάνοντας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι (στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη), δεν της επετράπη η αναχώρηση, επειδή το διαβατήριό της έληγε σε λιγότερο από 6 μήνες, ενώ η ελάχιστη εναπομένουσα χρονική περίοδος έως τη λήξη του διαβατηρίου για τις χώρες αυτές πρέπει να είναι 6 μήνες.

Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια κατήγγειλε ότι δεν της ζητήθηκε ποτέ από το τουριστικό πρακτορείο αντίγραφο του διαβατηρίου της, ούτε ο αρμόδιος υπάλληλος της επέστησε ποτέ την προσοχή ότι για τις συγκεκριμένες χώρες που επρόκειτο να επισκεφθεί ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί ως προς την ισχύ του διαβατηρίου, με αποτέλεσμα να μην της επιτραπεί, τελικά, να ταξιδέψει.

Ύστερα από τη διαμεσολάβηση της Αρχής, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η καταναλώτρια αποδέχθηκε την πρόταση του τουριστικού πρακτορείου να της πιστώσει το ποσό των χιλίων εκατό ευρώ (1.100 ευρώ), προκειμένου να το χρησιμοποιήσει για μελλοντικό της ταξίδι, οποτεδήποτε αυτή το αποφασίσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο πιο πρωτότυπος αυτόματος πωλητής είναι στη Θεσσαλονίκη – Ανοιχτά όλο το 24ωρο
Πρόκειται για το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης των ψαράδων στη Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί όλο το 24ωρο, προσφέροντας λύσεις σε έκτακτες περιπτώσεις
Ο πιο πρωτότυπος αυτόματος πωλητής είναι στη Θεσσαλονίκη – Ανοιχτά όλο το 24ωρο