Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Η Google εκπαιδεύει δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού

Πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online”- Εκπαιδευτικά σεμινάρια, ατομική εκπαίδευση και πλατφόρμα στο Ιντερνετ...

Δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια για επαγγελματίες, από όλο το φάσμα του τουρισμού, πάνω στα διαδικτυακά εργαλεία, πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη η Google.  Επίσης, δίνει τη δυνατότητα δωρεάν εξατομικευμένης εκπαίδευσης προκειμένου οι επιχειρηματίες να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να βελτιώσουν την Online παρουσία της επιχείρησής τους.

Τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας "Grow Greek Tourism Online" για το 2016 παρουσίασαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου η Google και ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Tην πρωτοβουλία υποστηρίζουν επίσης όλες οι Περιφέρειες της χώρας, συμπεριλαμβανομένης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως επισήμανε ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων Google, Διονύσης Κολοκοτσάς, μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και το 2015, όπου περισσότερες από 10.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

 Οι σύμβουλοι

Έτσι, φέτος, μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, βρίσκονται ήδη στην ευρύτερη περιοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πραγματοποιούν "roadshow”, προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω ομαδικών σεμιναρίων και εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων. Οι συμβουλές τους έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους επαγγελματίες να κάνουν τα πρώτα βήματα για να βρουν κατόπιν μόνοι τους τις λύσεις που είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.

Στη Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα, οι Online Advisors έχουν ήδη εκπαιδεύσει σχεδόν 500 επαγγελματίες του τουρισμού τους τελευταίους δύο μήνες μέσω ατομικών εκπαιδεύσεων, αλλά και δύο ομαδικών σεμιναρίων με μεγάλη προσέλευση. Συνολικά, το νούμερο των εκπαιδευόμενων από τους Online Advisors μέχρι σήμερα ξεπερνά τους 7.700 σε 30 περιοχές ανά την Ελλάδα.

Τα σεμινάρια

Τα δύο επόμενα δωρεάν ομαδικά σεμινάρια στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 23/5 & 13/6 στο Δημαρχείο, Αίθουσα Μανώλης Αναγνωστάκης 16:00- 18:00 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν στην ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας εδώ (Όπως επισημάνθηκε σήμερα, για το σεμινάριο της Δευτέρας 23/5 απομένουν μόλις 10 θέσεις).

Όσοι ενδιαφέρονται για μία εξατομικευμένη εκπαίδευση από τους Online Advisors στον χώρο τους μπορούν να εγγραφούν και να κλείσουν μία συνάντηση εδώ

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Παράλληλα, με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης (https://greektourism.withgoogle.com) για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Συγκεκριμένα, μετά την δωρεάν εγγραφή τους και μέσα από 23 θέματα, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε παραδείγματα, casestudies και καλές πρακτικές σε ένα εύρος θεμάτων, από το πώς να χτίσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι πρακτικές social media μάρκετινγκ και άλλα. Όλα τα διαθέσιμα βίντεο είναι στα ελληνικά.

Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 11.000 χρήστες έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης της πρωτοβουλίας.

Ποιοι «αναζήτησαν» την Μακεδονία στο Διαδίκτυο

 «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα επιχειρήσεων τουρισμού», εξήγησε ο κ. Κολοκοτσάς. Ο ίδιος αναφέρθηκε σε ορισμένα ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου.

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά . Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Για την Μακεδονία συγκεκριμένα, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ιταλία ήταν οι χώρες που την «αναζήτησαν» περισσότερο διαδικτυακά μέσα στο 2015, ενώ σημειώθηκε αυξητική τάση στις αναζητήσεις συνολικά σε σχέση με το 2014. Ωστόσο οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.

Για μια σημαντική πρωτοβουλία έκανε λόγο ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικής Ανταγωνιστικότητας και Περιβάλλοντος, Θεοφάνης Παππάς από την πλευρά του είπε ότι πρόκειται για ένα "εργαλείο" που πρέπει να "αγκαλιάσουμε". Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκε και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για δράσεις κυκλοφορίας Γιώργος Δημαρέλος.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ