Skip to main content
Menu

Marketing Greece από Θεσσαλονίκη: Εμπειρία, η λέξη κλειδί στον τουρισμό

Sold out η εκπαιδευτική ημερίδα για το Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Εκπαιδευτική ημερίδα με τίτλο “Thessaloniki Loading! Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” και με στόχο την υποστήριξη και ενίσχυση της εξωστρέφειας των τουριστικών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη από την Marketing Greece, μη κερδοσκοπική εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), και τον στρατηγικό της εταίρο, Eurobank.

Στο πλαίσιο της ημερίδας δόθηκε έμφαση στην ανάλυση τεχνικών, εργαλείων και σύγχρονων στρατηγικών του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του content.Συζήτηση έγινε και για τους digital influencers και τους bloggers μία νέα τάση, όπως τόνισε σε δηλώσεις της στο περιθώριο της ημερίδας η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.

Όπως είπε η κ. Δρέττα (φωτ. κάτω), ο κόσμος των τουριστικών επιχειρήσεων δείχνει πλέον να αντιλαμβάνεται την αξία του digital marketing και ενδεικτικό είναι ότι οι εκδηλώσεις που πραγματοποιεί η Marketing Greece είναι sold out.

marketing_greece2.jpg

Η ίδια σημείωσε την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης και κατάρτισης γύρω από το αντικείμενο, καθώς η εξελίξεις είναι αλματώδεις καθημερινά.

Σε σχέση με το περιεχόμενο της ημερίδας, τόνισε ότι έμφαση θα δοθεί στη στρατηγική και τη στόχευση, αλλά και στο concept. Τα sites και τα social media τα χτίζουμε για να έχουμε το κατάλληλο content που θα καταναλωθεί από το κοινό", τόνισε η κ. Δρέττα.

Σε ότι αφορά την τάση για τον τουρισμό εμπειριών, η ίδια επισήμανε ότι "είναι βέβαιο ότι η λέξη κλειδί για τον τουρισμό είναι η λέξη εμπειρία. Ο τουρισμός είναι εμπειρία". Σημείωσε ότι αυτός είναι και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η Marketing Greece τον σωστό τρόπο για να προβληθεί το τουριστικό προϊόν και είναι κάτι στο οποίο επενδύει. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι την επόμενη χρονιά την πλατφόρμα Discover Greece, θα αλλάξει και θα προβάλλει την αξία εμπειρίας. Μίλησε ακόμη για μια καμπάνια με τίτλο «Στιγμές , Άνθρωποι, Συναισθήματα» που θα αρχίσει να "τρέχει" τον Ιανουάριο του 2019 και για όλο το χρόνο τονίζοντας ότι οι άνθρωποι στην Ελλάδα είναι συγκριτικό πλεονέκτημα.

Εξάλλου, σε λίγες ημέρες λίγες ημέρες θα προβληθεί και η καμπάνια "72 ώρες στη Θεσσαλονίκη". Σημειώνεται ότι ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η Marketing Greece συνεργάστηκαν μέσα στο Νοέμβριο για τη δημιουργία της πρώτης σπονδυλωτής Broadcasting Live καμπάνιας για την τουριστική Θεσσαλονίκη την Wanderlust Greece, το digital ταξιδιωτικό show του DiscoverGreece.com.

marketing_greece4.jpg

Την ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Electra Palace Thessaloniki χαιρέτισαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας καθώς και ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Τομέα Δικτύου Καταστημάτων Μακεδονίας – Θράκης της τράπεζας Eurobank, Φώτης Μπακογιάννης. Παρευρέθηκε και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Ανδρέας Μανδρίνος.

Τα τελευταία χρόνια ο δημόσιος τομέας έχει κάνει άλματα στο κομμάτι του digital σε σχέση με το παρελθόν ωστόσο οι επαγγελματίες, ο ιδιωτικός τομέας, έχουν μείνε λίγο πίσω. Οπότε η εκδήλωση της Marketing Greece είναι μία πολύ καλή ευκαιρία ώστε να αποτελέσει το έναυσμα για περισσότερη δουλειά στο ψηφιακό κομμάτι και από τον ιδιωτικό τομέα, τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Πέγκας.

Από την πλευρά του ο κ. Θάνος επεσήμανε ότι η ΠΚΜ είναι συνεπής στο κομμάτι προώθησης των ψηφιακών μέσων. "Είναι το πιο επίκαιρο κομμάτι στην τουριστική προβολή στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Η κοινωνία διαμοιρασμού της εμπειρίας αλλά και των υπηρεσιών είναι αυτό που την επόμενη δεκαετία θα είναι μία κυρίαρχη επιχειρηματική δραστηριότητα", τόνισε, σημειώνοντας ότι στη Θεσσαλονίκη έχουμε μία πολύ ισχυρή κοινότητα νέων επιχειρηματιών που ασχολούνται με το κομμάτι της ψηφιακής οικονομίας και καινοτομίας. Σημείωσε ακόμη ότι η ΠΚΜ έχει ένα πρόγραμμα 25 εκατ. ευρώ από το ΠΕΠ Κ. Μακεδονίας για τη στήριξη τέτοιων προσπαθειών, ενώ υπενθύμισε ότι είναι ένας αυτοδιοικητικός θεσμός, από τους τέσσερις παγκοσμίως, που έχει σύμβαση και συνεργασία με το Cern πάνω στο κομμάτι νέων τεχνολογιών. Τέλος, ο κ. Μανδρίνος τόνισε ότι πολλά ξενοδοχεία έχουν ενσωματώσει στη στρατηγική τους εργαλεία digital marketing αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό όχι και για αυτό όπως τόνισε τέτοιες εκδηλώσεις είναι σημαντικές καθώς όπως είπε η επόμενη ημέρα είναι το digital marketing.

ΣΥΡΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΥΡΕΤΕ ΔΕΞΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ