Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ν.Δ.: Η κυβέρνηση ομολογεί ότι συζητά τέταρτο μνημόνιο

Κάθε μέρα που περνάει επιβεβαιώνεται η δέσμευση της κυβέρνησης Τσίπρα για διαρκή λιτότητα, τονίζει ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας δήλωσε ότι η κυβέρνηση ομολογεί πως συζητά 4ο μνημόνιο. Συγκεκριμένα ανέφερε πως κάθε μέρα που περνάει επιβεβαιώνεται η δέσμευση της κυβέρνησης Τσίπρα για διαρκή λιτότητα και προσέθεσε: «Μετά το συμπληρωματικό Μνημόνιο του Ιουνίου, τη συνυπογραφή της δήλωσης του Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου, την επιστολή μετάνοιας του κ. Τσακαλώτου στις 23 Δεκεμβρίου και τη συνέντευξή του στην «Καθημερινή» στις 31 Δεκεμβρίου 2016, ήρθε η σειρά του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Δ. Τζανακόπουλου, να επιβεβαιώσει ότι η κυβέρνηση Τσίπρα δίνει τα πάντα στους δανειστές με αντάλλαγμα την παραμονή της στην εξουσία.

Ο κ. Τζανακόπουλος, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5», παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει σε πρωτογενή πλεονάσματα 3,5% του ΑΕΠ και για μετά το 2018».

Επιπλέον, ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι η κυβέρνηση ομολογεί πως συζητά πρόσθετα μέτρα που θα πάρει για να επιτύχει αυτόν το στόχο και πως συζητά νέο, 4ο Μνημόνιο. «Μόνο που το βαφτίζει «δημοσιονομικό μονοπάτι»... Ευτυχώς οι Έλληνες έχουν καταλάβει πού οδηγεί το «μονοπάτι Τσίπρα». Και ζητούν πολιτική αλλαγή για να ξεφύγουν από αυτό. Για να ξαναβρούν ελπίδα και προοπτική», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας.

Εξαντλήθηκε η φοροδοτική ικανότητα των πολιτών

Εξάλλου, εξάντληση της φοροδοτικής ικανότητας των πολιτών διαβάζει η ΝΔ στα στοιχεία για τη νέα αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πολιτών προς την Εφορία. «Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ οδηγεί στο απόλυτο αδιέξοδο την πραγματική οικονομία και τους πολίτες» τονίζουν στη δήλωσή τους ο τομεάρχης Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας και ο αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομικών, κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος.

«Η πολιτική της υπερφορολόγησης έχει εξαντλήσει τα όρια αντοχής των πολιτών και της οικονομίας, κάτι που αποδεικνύεται από τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

• 4.300.000 εκατομμύρια φορολογούμενοι πολίτες χρωστάνε πλέον στην εφορία. Εξ αυτών, οι 1.683.929 απειλούνται με κατασχέσεις, ενώ για 826.211 πολίτες (το 50%) έχουν ήδη ξεκινήσει διαδικασίες αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

• Τα ληξιπρόθεσμα χρέη έκαναν νέο άλμα, φτάνοντας τα 94,2 δισ. ευρώ, ενώ το διάστημα Ιανουαρίου - Νοεμβρίου του 2016 αυξήθηκαν κατά 12,6 δισ. ευρώ. Τα 10,9 δισ. ευρώ είναι φόροι που έμειναν απλήρωτοι», προσθέτουν και καταλήγουν: «Η χώρα δεν αντέχει άλλο, η φοροδοτική δυνατότητα των πολιτών έχει εξαντληθεί. Η χώρα χρειάζεται πολιτική αλλαγή. Μια νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας, που θα οικοδομήσει κλίμα εμπιστοσύνης στην οικονομία και θα μειώσει τους φόρους».

Αντίδραση ΝΔ για παρουσία Μουλόπουλου στη συνάντηση Ψυχάρη-Μπόμπολα

Στο μεταξύ την αντίδραση της ΝΔ έχουν προκαλέσει πληροφορίες για συνάντηση του προέδρου του ΔΟΛ Σταύρου Ψυχάρη, του προέδρου του Πήγασου Φώτη Μπόμπολα και του προέδρου του δ.σ. της Αυγής Βασίλη Μουλόπουλου, με αντικείμενο το μέλλον του ΔΟΛ.

«Η κυβέρνηση ακόμη δεν έχει ενημερώσει με ποια ιδιότητα παρέστη ο πρόεδρος του δ.σ. της Αυγής, κ. Βασίλης Μουλόπουλος στη συνάντηση με τον κ. Ψυχάρη και τον κ. Μπόμπολα», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Στην Πειραιώς θεωρούν ότι ο κ. Μουλόπουλος έδωσε το «παρών» ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης, δεδομένου ότι θεωρείται άτυπα συνεργάτης του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα για τις σχέσεις με τα ΜΜΕ.

«Θα βγάλει non paper η (λαλίστατη) κυβέρνηση για να επιβεβαιώσει τη συνάντηση Ψυχάρη - Μπόμπολα - Μουλόπουλου;», είχε γράψει προχθές στο twitter ο εκπρόσωπος της Ν.Δ. Β. Κικίλιας. Η ΝΔ καλεί επίσης την κυβέρνηση να ενημερώσει την ελληνική κοινή γνώμη, «αν στη σύσκεψη που έλαβε χώρα την προηγούμενη εβδομάδα στο Μέγαρο Μαξίμου, με εκπροσώπους των τραπεζών, συζητήθηκε το θέμα του ΔΟΛ».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θανατηφόρα τροχαία: Πώς θα τα μειώσουμε - Οι ευθύνες οδηγών και πεζών
Πολλοί βγαίνουν στο δρόμο και όταν οδηγούν σκέφτονται όλα τους τα προβλήματα και δεν θεωρούν ότι κάνουν κάτι τόσο επικίνδυνο και ακραίο που είναι η...
Θανατηφόρα τροχαία: Πώς θα τα μειώσουμε - Οι ευθύνες οδηγών και πεζών