Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με κλήρωση και όχι βάσει επίδοσης οι σημαιοφόροι και παραστάτες στα δημοτικά

Έντονη αντίδραση από τη ΝΔ σε Προεδρικό Διάταγμα που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

Με κλήρωση και όχι βάσει βαθμολογίας θα ορίζονται στο εξής σημαιοφόροι και παραστάτες στα δημοτικά σχολεία, σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Σε αυτό, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:

«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης. Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων».

ΝΔ: Αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας

Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση της τομεάρχη Παιδείας της ΝΔ, Νίκης Κεραμέως, η οποία υπογράμμισε ότι «για άλλη μια φορά αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας».

«Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πιστή στο δόγμα του εξισωτισμού προς τα κάτω, καταργεί το κριτήριο της επίδοσης για την επιλογή́ σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου και εισάγει την κλήρωση ως τρόπο επιλογής», τόνισε σε σχετική της δήλωση και πρόσθεσε ότι επιπλέον, καταργεί την παρουσία σημαιοφόρων στις δοξολογίες.

Κατά την κ. Κεραμέως, με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση ανατρέπει παραδόσεις δεκαετιών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού.

«Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη», συμπλήρωσε.

Όπως υποστήριξε, αυτό που επιχειρεί λυσσαλέα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στην Παιδεία είναι «να γίνουν όλοι ίσοι με το βλέμμα προς τα κάτω. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα της μετριότητας και της ημιμάθειας».

«Στον αντίποδα, η δική μας λογική για την Παιδεία, το δικό μας όραμα, συνίσταται στο αξιακό τρίπτυχο της αριστείας, της φιλομάθειας και της αξιοκρατίας», κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ