Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ν. Κεραμέως: «Σοβαρότατες επιφυλάξεις για το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας»

Συνάντηση με Γαβρόγλου

Για την πρόταση του υπουργείου όσον αφορά τη νέα δομή του Λυκείου και το νέο σύστημα εξετάσεων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ενημέρωσε την αρμόδια τομεάρχη της Ν.Δ. Νίκη Κεραμέως ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στη συνάντηση που είχαν σήμερα.

«Όπως καλά γνωρίζετε ο στόχος μας είναι η αναβάθμιση του Λυκείου και ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά του Λυκείου θα μπορούν να ξαναείναι στο σχολείο και το σχολείο θα μπορεί να παίζει τον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο. Είναι μία συζήτηση δύσκολη και περίπλοκη.

Είναι μία αρχή και με βάση αυτή την αρχή θα δούμε ενδεχόμενες βελτιώσεις» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας μετά από τη συνάντηση.

Είπε ακόμα ότι ενημέρωσε αναλυτικά την τομεάρχη της Ν.Δ. «Νομίζω απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις ανεξάρτητα αν κανείς συμφωνεί με τις απαντήσεις ή όχι» πρόσθεσε. Από την πλευρά της, η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι «το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει αποδέκτες αντικρουόμενων δηλώσεων και ως προς τις προθέσεις της κυβέρνησης».

«Άκουσα με προσοχή, έκανα πολλές ερωτήσεις σε σχέση με το σχέδιο, το οποίο έχει δοθεί στη δημοσιότητα, διατηρούμε σοβαρότατες επιφυλάξεις σχετικά με το σχέδιο αυτό, θεωρούμε ότι πάρα πολλά σημεία είναι πολύ προβληματικά, χρήζουν διευκρίνισης, χρήζουν προσεκτικότερης μελέτης» δήλωσε.

Πρόσθεσε πάντως ότι «σε κάθε περίπτωση αναμένουμε το νομοσχέδιο προκειμένου να τοποθετηθούμε επ' αυτού, ελπίζοντας βεβαίως ότι μέχρι τότε δεν θα έχουν αλλάξει εκ νέου οι προθέσεις της κυβέρνησης».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Πολιτικής Προστασίας μετά τις ταυτόχρονες φωτιές
Η σύσκεψη πραγματοποιείται λόγω των πολλών και ταυτόχρονων εστιών που εκδηλώθηκαν τις τελευταίες ώρες και των θυελλωδών ανέμων
Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Πολιτικής Προστασίας μετά τις ταυτόχρονες φωτιές
Θεσσαλονίκη: Καλλιτεχνική διαμαρτυρία «save art» στην Αριστοτέλους
Δράση μαθητών και μαθητριών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων της τέχνης και του σχολείου τους
Θεσσαλονίκη: Καλλιτεχνική διαμαρτυρία «save art» στην Αριστοτέλους