Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δυσαρέσκεια της ΔΟΕ μετά τη συνάντηση με Κ. Γαβρόγλου

Ανακοινώσεις για ζητήματα κομβικής σημασίας για τον κλάδο περίμενε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος

Δυσαρέσκεια για το αποτέλεσμα της συνάντησης που είχε το δ.σ. την Πέμπτη με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου εκφράζει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ).

Ως ΔΟΕ αναμέναμε ότι ο Υπουργός θα προχωρούσε σε συγκεκριμένες ανακοινώσεις για ζητήματα κομβικής σημασίας για τον κλάδο (διορισμοί, κάλυψη των κενών-προσλήψεις αναπληρωτών, αποσπάσεις εκπαιδευτικών, εκπαίδευση προσφύγων, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων κ.α.), ανέφερε η ομοσπονδία, σύμφωνα με το www.naftemporiki.gr, σημειώνοντας ότι τα θέματα αυτά τα έθεσε, για μια ακόμα φορά, το δ.σ. δίχως να λάβει, ουσιαστικά, απαντήσεις.

Αντίθετα, σύμφωνα με τη ΔΟΕ, ο κ. Υπουργός εμφανίστηκε να υπαναχωρεί σε καίρια ζητήματα όπως των πιστώσεων που πρόκειται να διατεθούν για την Α/βάθμια εκπαίδευση και της στελέχωσης των τμημάτων υποδοχής για τα προσφυγόπουλα. Η δέσμευση για εξάντληση όλων των διαθέσιμων, για την Α/βάθμια πιστώσεων μετατρέπεται σε επανεξέταση των κενών, τη στιγμή που υπάρχει τεράστια διάσταση ανάμεσα στην εκτίμηση των κενών από τις υπηρεσίες του υπουργείου και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία, σημειώνει.

Προσθέτει πως ο κ. Υπουργός έκανε μια σύντομη αναφορά, δίχως συγκεκριμένες προτάσεις, για το θέμα των σχολικών συμβούλων (αναβάθμιση του θεσμού δίχως περαιτέρω διευκρινίσεις) και για την πρόθεση υλοποίησης προγραμμάτων επιμόρφωσης (δίχως να αναφέρει συγκεκριμένο πλάνο). Επίσης, αναφέρει ότι στο αίτημα για κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης, που έθεσε για μια ακόμη φορά το δ.σ. της ΔΟΕ, ο Υπουργός δεν έδωσε συγκεκριμένη απάντηση.

Καταλήγοντας, το δ.σ. της ομοσπονδίας επισημαίνει ότι «συναντήσεις, όπως αυτή, δίχως ουσιαστικό σχεδιασμό και δεσμεύσεις (από πλευράς Υπουργείου), δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κλάδου της εκπαίδευσης και δεν συμβάλλουν στην επίλυση των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ