Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στα περιφερειακά ΜΜΕ τουλάχιστον το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής ...

Εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επ' ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.

Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, Περιφέρειες και δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, διευκρινίζεται, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι στα προγράμματα θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση). Επίσης, σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το υπουργείο ΨΗΠΤΕ θα επιβάλλει πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Επισημαίνεται επίσης η πρόθεση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες
H κάλυψη της απόστασης των εισοδημάτων των Ελλήνων πολιτών από τα αντίστοιχα της Ε.Ε., που γιγαντώθηκε στην περίοδο των μνημονίων, δεν θα είναι...
Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες