Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Περαιώθηκε το 72% των υποθέσεων στο www.kathimerinotita.gov.gr

Ένα χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει η ηλεκτρονική πλατφόρμα

Με το 72,1% των υποθέσεων που αφορούν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους να έχει περαιωθεί, η ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, συμπληρώνει σήμερα, 8 Φεβρουαρίου, έναν χρόνο λειτουργίας.

«Συνεχίζουμε την προσπάθεια, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προώθηση λύσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο Αλέκος Φλαμπουράρης και παραθέτει το στοιχεία του τελευταίου χρόνου λειτουργίας της ιστοσελίδας.

Ειδικότερα, το τελευταίο δωδεκάμηνο, στην ιστοσελίδα, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέτουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με του δημόσιους φορείς, καταχωρήθηκαν περίπου 8.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,1% έχει ήδη περαιωθεί, σε συνεργασία με τα συναρμόδια, κάθε φορά, υπουργεία, ενώ το 18,8% βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Από τις περαιωμένες υποθέσεις, το 40,8% είχε θετική έκβαση για τον ενδιαφερόμενο, το 21,1% γενικεύτηκε και εξυπηρέτησε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, το 18,8% μετουσιώθηκε σε πρόταση/υπόδειξη ορθότερης λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, το 13,9% είχε αρνητική έκβαση, ενώ το 5,4% απαίτησε νομοθετική πρωτοβουλία, με σημαντικότερες, τη διαγραφή βεβαιωμένων χρεών από τις ΔΟΥ σε ανασφάλιστους ασθενείς, για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία και την υπερψήφιση της τροπολογίας 1409/44 του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την Υπηρεσίες Κοινωνικής Ωφέλειας, που διορθώνει την αδικία που αφορούσε την απουσία κλιμακωτής χρέωσης της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

ΌΠως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα περισσότερα αιτήματα αφορούν το υπουργείο Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με 2.828 αιτήματα. Ακολουθούν τα υπουργεία Οικονομικών (1.097 αιτήματα), Υγείας (556), Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων(517) και Περιβάλλοντος και Ενέργειας(414 αιτήματα).

Θέματα που επιλύθηκαν:

-Δημιουργήθηκε κλιμακωτή χρέωση κατανάλωσης ρεύματος. Συγκεκριμένα, όταν ο πολίτης υπερβαίνει την κατανάλωση ενός κλιμακίου τιμολογείται πλέον με την υψηλότερη χρέωση του επόμενου κλιμακίου μόνο για την υπερβάλλουσα κατανάλωση και όχι για το σύνολό της.

-Ξεμπλόκαραν τα σεισμοδάνεια και έτσι επισπεύστηκε η χορήγηση δανείων σε σεισμόπληκτους της περιοχής του Αιγαίου.

-Πληρώθηκαν οι ανεξόφλητες μεταφορές μαθητών σε νησιά του Ιονίου. Συγκεκριμένα, καταβλήθηκαν τα ποσά σε όλους όσοι εκτελούσαν μεταφορές και παρέμεναν για μεγάλο διάστημα ανεξόφλητοι.

-Διευκολύνθηκε η εξόφληση λογαριασμών ΔΕΚΟ, μέσω της τοποθέτησης τερματικών συσκευών POS στα ταμεία.

-Επιλύθηκε το θέμα της απρόσκοπτης χορήγησης φαρμακευτικών σκευασμάτων υψηλού κόστους για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες.

-Στελεχώθηκαν με υπαλλήλους υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, στα οποία οι πολίτες είχαν διαπιστώσει κενά, με αποτέλεσμα πλέον να εξυπηρετούνται ταχύτερα.

-Διαγράφησαν βεβαιωμένα χρέη από τις ΔΥΟ σε ανασφάλιστους ασθενείς, για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ