Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πολιτική κόντρα για τη φωτογράφηση του Οίκου Dior στην Ακρόπολη

Τι αναφέρουν σε ανακοινώσεις του Λίνα Μενδώνη και Σία Αναγνωστοπούλου

Στη σημερινή ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την απόφαση του ΚΑΣ για τη φωτογράφηση της συλλογής του οίκου Dior στην Ακρόπολη, απαντά με δήλωσή της η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη. «Η τομεάρχης Πολιτισμού του κόμματος και τα κομματικά του μέσα ενημέρωσης, εξακολουθούν να διαδίδουν ψευδείς ισχυρισμούς για δήθεν «προειλημμένες πολιτικές αποφάσεις» και μετατροπή της Ακρόπολης σε πασαρέλα», αναφέρει μεταξύ άλλων η υπουργός.

Ακολουθεί ολόκληρη η απάντηση της κ. Μενδώνη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΥΠΠΟΑ:

«Ακολουθώντας την πάγια τακτική των fake news, του ΣΥΡΙΖΑ, η τομεάρχης Πολιτισμού του κόμματος και τα κομματικά του μέσα ενημέρωσης, εξακολουθούν να διαδίδουν ψευδείς ισχυρισμούς για δήθεν «προειλημμένες πολιτικές αποφάσεις» και μετατροπή της Ακρόπολης σε πασαρέλα. Η σημερινή ανακοίνωση τους αποτελεί άλλο ένα μνημείο ψεύδους, διαστροφής και υποκρισίας.

Η πραγματικότητα είναι η εξής: Ο οίκος Dior πρότεινε στο υπουργείο Τουρισμού, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση ένα σύνολο εορταστικών εκδηλώσεων που προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τους Έλληνες δημιουργούς και τεχνίτες και τα ελληνικά εργαστήρια.

Οι πέντε αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού εξέτασαν ενδελεχώς το φάκελο, τον οποίον υπέβαλε το Υπουργείο Τουρισμού, και εισηγήθηκαν θετικά στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων. Τα τριάντα μέλη των Κεντρικών Συμβουλίων, καταξιωμένοι επιστήμονες, διεθνούς κύρους, γνωμοδότησαν ομόφωνα υπέρ της αδειοδότησης του συνόλου των εκδηλώσεων, θέτοντας συγκεκριμένους όρους, βάσει των διατάξεων του αρχαιολογικού νόμου. Αλλά η ομόφωνη απόφαση των επιστημόνων, δεν λέει απολύτως τίποτα στα κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που θέλουν μια Ελλάδα στα μέτρα τους. Μικρή, εγκλωβισμένη στην ιδεοληψία, στην απομόνωση, στην ομφαλόσκοπηση και στη μιζέρια. Το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού πιστεύει σε μια σύγχρονη, δημιουργική, εξωστρεφή Ελλάδα η οποία, χωρίς συμπλέγματα και εκπτώσεις, διεκδικεί τη θέση που της ανήκει στο διεθνές περιβάλλον.

Σήμερα, το κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ έφθασε σε τέτοιο σημείο, ώστε να ενημερώσει τους αναγνώστες του, από την πρώτη σελίδα, ότι θα ανέβουν οκτώ εννιάμετρα φορτηγά στην Ακρόπολη για τις ανάγκες της φωτογράφισης. Ευτυχώς, ο νέος ανελκυστήρας λειτουργεί άρτια, ώστε να εξυπηρετήσει την άνοδο και των οκτώ εννιάμετρων φορτηγών. Η αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ να παράξει επί 4,5 χρόνια πολιτιστική πολιτική, τον έχει οδηγήσει σε απεγνωσμένες ανακοινώσεις οι οποίες στηρίζονται, είτε σε διαστρεβλώσεις , είτε σε fake news.

Η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφει στο παρελθόν, με διχαστική γλώσσα, αναφερόμενη σε «τραυματικές περιόδους της ελληνικής ιστορίας». Δυστυχώς, το μόνο τραυματικό είναι η αντιμετώπιση της πραγματικότητας στις δηλώσεις της».

«Ευτυχώς έστω και με την πίεση της δικής μας ανακοίνωσης η κ. Υπουργός αναγκάστηκε να λειτουργήσει θεσμικά, έστω και καθυβρίζοντας την αξιωματική αντιπολίτευση ως συνήθως», σημειώνει η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ, Σία Αναγνωστόπουλου, απαντώντας στην ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού για την επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη.

«Όσο για τα διχαστικά, ιδεοληπτικά κ.λπ. που καταλογίζει στον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, την παραπέμπουμε στη χθεσινή ομιλία του πρωθυπουργού, όπου παρέδωσε μαθήματα διχασμού και ακραίου λαϊκισμού μπροστά στα έκπληκτα μάτια της ευρωπαϊκής ηγεσίας», υπογραμμίζει.

Νωρίτερα, σε προηγούμενη ανακοίνωσή της, η Σ. Αναγνωστοπούλου τόνιζε πως «ματαίως μέχρι σήμερα περιμέναμε την επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΠΟ για το σκεπτικό και τους όρους μετατροπής της Ακρόπολης, καθώς και άλλων σημαντικών μνημείων σε πασαρέλα του οίκου υψηλής ραπτικής Dior», υποστηρίζοντας ότι η υπουργός «αρκέστηκε στις διαρροές στον Τύπο». Με την αντίληψη που έχει για τη δημοκρατία και τους θεσμούς, δεν ενημερώνει τον ελληνικό λαό για την τύχη της «περιουσίας» του, αλλά αναθέτει το θεσμικό της ρόλο σε επιλεκτικές «δημοσιογραφικές πηγές».

«Με δελτία τύπου και αυτοδιαψεύσεις, με συνεντεύξεις στη συνέχεια σε πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς και τώρα με «αποκαλυπτικά δημοσιεύματα» από φίλους δημοσιογράφους, διαφημίζει το νέο της πολιτιστικό εγχείρημα: η Ακρόπολη θα γίνει γνωστή στα πέρατα του κόσμου χάρη στη φωτογράφιση του Dior. Και όλα αυτά χωρίς καν θεσμική ενημέρωση των πολιτών», ανέφερε, υπογραμμίζοντας ότι «η γνωμοδότηση του ΚΑΣ δεν μπορεί να νομιμοποιήσει εκ των υστέρων μία προειλημμένη πολιτική απόφαση από την Dior στην Ακρόπολη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί