Skip to main content

Γιαννούλης: Στρεβλό το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού

«Τα έσοδα διοδίων και εκμετάλλευσης υπερεπαρκούν για την αυτοχρηματοδότηση τόσο της συντήρησης και λειτουργίας όσο και των νέων κατασκευών»

«Η σκληρή και ωμή πραγματικότητα των αριθμών έρχεται να ρίξει τη σκιά της στις διθυραμβικές δηλώσεις του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού και των τριών κάθετων οδικών αξόνων της», αναφέρει σε δήλωσή του για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, Χρήστος Γιαννούλης.

Ακόμη ο κ. Γιαννούλης προσθέτει πως «σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων στην Εγνατία Οδό Α.Ε το μοντέλο της παραχώρησης που επιλέχθηκε είναι εξ αρχής στρεβλό καθότι τα έσοδα διοδίων και εκμετάλλευσης υπερεπαρκούν για την αυτοχρηματοδότηση τόσο της συντήρησης και λειτουργίας όσο και των νέων κατασκευών και άρα δεν υφίστανται ανάγκες προσέλκυσης ιδιωτικών κεφαλαίων μέσω μιας σύμβασης παραχώρησης

Αναρωτιούνται εύλογα οι εργαζόμενοι, σε ένα έργο που έχει ήδη ολοκληρωθεί, ποιο θα ήταν το εύλογο τίμημα παραχώρησης, ώστε να μην θεωρηθεί «ξεπούλημα» δημόσιας περιουσίας;»