Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πάνω από 225.000 βιντεοκλήσεις φορέων του Δημοσίου με πολίτες και επιχειρήσεις

Σε σημαντικό παράγοντα διευκόλυνσης της καθημερινότητας πολιτών και επιχειρήσεων εξελίσσονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση

Σε σημαντικό παράγοντα διευκόλυνσης της καθημερινότητας πολιτών και επιχειρήσεων εξελίσσονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η πλατφόρμα myDESKlive έχει καταγράψει μέχρι σήμερα 227.313 ψηφιακά ραντεβού, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου.

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Ξεκίνησαν τον Μάιο του 2020 από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να αποκτούν κλειδάριθμο χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ τους. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους ακολούθησε η δημιουργία του myKEPlive, μέσω του οποίου καθιερώθηκαν τα ραντεβού με βιντεοκλήση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για συγκεκριμένες υπηρεσίες των ΚΕΠ.

Τον Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε σε λειτουργία το myOAEDlive για συμβουλευτικές υπηρεσίες του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού τόσο προς ανέργους, όσο και προς επιχειρήσεις. Τον ίδιο μήνα ενεργοποιήθηκε και το myConsulLive για υπηρεσίες των κατά τόπους προξενικών αρχών, το οποίο σήμερα διατίθεται συνολικά από 86 Πρεσβείες και Γενικά Προξενεία της Ελλάδας σε 55 χώρες. Τέλος, σε πιλοτική λειτουργία βρίσκονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση για τρεις ακόμα υπηρεσίες και, συγκεκριμένα, τον eΕΦΚΑ (myEFKAlive), το Ελληνικό Κτηματολόγιο (myKtimatologioLive) και τους Δήμους (myDimosLive).

Με τον τρόπο αυτό, τα ψηφιακά ραντεβού έχουν συμβάλει σημαντικά στη μείωση της γραφειοκρατίας και της αναμονής των πολιτών στα φυσικά σημεία παροχής εξυπηρέτησης, στην εξοικονόμηση χρόνου και την αποφυγή συνωστισμού. Διευκολύνεται, ταυτόχρονα, το έργο της Διοίκησης, επιτρέποντας την αξιοποίηση του προσωπικού με τον βέλτιστο και πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Περαιτέρω, ειδική πρόβλεψη έχει ληφθεί για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, αλλά και για τον προγραμματισμό ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που αυτό δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες.

Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Τα ραντεβού με βιντεοκλήση ξεκίνησαν μέσα στην πανδημία, ως ένα ακόμα εργαλείο προστασίας από τον κορωνοϊό. Ωστόσο, η μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους των πολιτών επιβεβαιώνει ότι θα παραμείνουν και μετά την πανδημία, ως εργαλείο διευκόλυνσης της καθημερινότητας και επιτάχυνσης των συναλλαγών με το κράτος. Πριν από λίγες ημέρες, μάλιστα, τα ψηφιακά ραντεβού έγιναν η πρώτη υπηρεσία που “εξάγουμε”, καθώς ξεκίνησε η εφαρμογή τους και στην Κύπρο.

 «Στόχος μας να διευκολύνεται, η καθημερινότητα» αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου Γρηγόρης Δημητριάδης.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί πιστεύεται ότι ο δορυφόρος του Δία θα μπορούσε να φιλοξενεί ζωή

Ηπατίτιδα: Εντοπίστηκαν κρούσματα σε παιδιά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες

Θεσσαλονίκη: Σε ποια σημεία θα γίνονται δωρεάν rapid tests αύριο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τριαντόπουλος: Έχουν καταβληθεί 260 εκατ. ευρώ από την κρατική αρωγή σε 3 χρόνια
«Eίναι η πρώτη φορά που δίδονται χρήματα σε τέτοιο βαθμό τα τελευταία 30 χρόνια» δήλωσε ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Τριαντόπουλος: Έχουν καταβληθεί 260 εκατ. ευρώ από την κρατική αρωγή σε 3 χρόνια