Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Χρήστος Σπίρτζης: Δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη – Εγώ έκλεισα το τραμ για ασφάλεια

«Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά»

Την άποψη ότι οι ευθύνες για τις διαχρονικές ελλείψεις στους σιδηροδρόμους δεν αφορούν την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ διατύπωσε μιλώντας στον Σκάι και τους «Αταίριαστους» ο πρώην υπουργός μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης: «Αν έχουμε ευθύνες, ποτέ δεν αρνηθήκαμε να τις πάρουμε. Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά», είπε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα ο κ.Σπίρτζης ξεκίνησε την τοποτέθησή του λέγοντας εκφράζοντας «τα βαθιά συλλυπητήρια στις οικογένειες των παιδιών που χάθηκαν και στους εργαζόμενους και σε όλο τον ελληνικό λαό που πενθεί», προσθέτοντας πως «όλες αυτές τις ημέρες ρωτάει ο κόσμος που είναι ο Σπίρτζης. Με ζήτησε κανείς και κρύφτηκα; Έχω λόγο να κρυφτώ; Όταν βλέπεις να σπαράζουν οικογένειες, δεν είναι δυνατόν να βγω στα παράθυρα να τσακωθώ με τον Γεωργιάδη. Σεβάστηκα την μνήμη τους και για αυτό δεν βγήκα. Αν έχουμε ευθύνες, ποτέ δεν αρνηθήκαμε να τις πάρουμε.

Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά».

Ο κ.Σπίρτζης είπε μεταξύ άλλων: 

«Κατ’αρχάς είναι τραγικό να λέμε ότι σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή έγινε σύγκρουση. Πότε στην Ελλάδα έχει γίνει αυτό; Μέχρι το 2018 είχαμε μονή και δεν είχε γίνει σύγκρουση. Είχαν γίνει άλλα δυστυχήματα αλλά είναι δυνατόν σε διπλή να γίνει μετωπική;

Ο κ. Σπίρτζης πρόσθεσε ακόμη πως με την κυβέρνηση ΝΔ «αποδομήθηκε, κατέρρευσε όλο το σύστημα μέσα στα 4 χρόνια. Κατέρρευσε γιατί συνεχίστηκε μια άλλη λογική στην στελέχωση του ΟΣΕ.

Ανέφερε ακόμη πως «το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης υπήρχε. Αυτό είναι βελτίωση της ασφάλειας γιατί υπήρχαν σταθμάρχες, κλειδούχοι και δευτεροβάθμιο που σταμάτησε το 2019 στην Καρόλου».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το 2020 χωρίστηκε η Καρόλου σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Hellenic Train. «Και να κάνω και μια αποκάλυψη σε αυτό: Αυτό που λένε όλα τα παιδιά ότι βλέπουμε που έρχεται το delivery, αυτό στα τρένα υπήρχε και υπάρχει», είπε ακόμη. 

«Ανά πάσα στιγμή μπορούσαμε να δούμε που είναι το τρένο, σε όλο το δίκτυο» δήλωσε χαρακτηριστικά. 

«Τηλεδιοίκηση δεν υπήρχε, αλλά υπάρχει gps σε κάθε τρένο, υπάρχει εφαρμογή της Vodafone, όταν λειτουργούσαν μαζί ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ επικοινωνούσαν οι μεν του ΟΣΕ με τους σταθμάρχες και οι δε με τους μηχανοδηγούς. Δεν έβλεπαν σε ποια γραμμή, αλλά χάραζαν. Τώρα ο ΟΣΕ, δεν το έβλεπε. Τώρα ο ΟΣΕ στο δευτεροβάθμιο κέντρο επειδή δεν νοιάστηκε κανείς το 2020 που έφυγε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να έχουν ένα τερματικό. Αναθεωρήσαν την σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άλλα, και γλίτωσε 600 εκατ. η Hellinic, αλλά ένα τερματικό δε νοιάστηκε να πάει κανείς να δει ότι λείπει από την επιτήρηση», είπε ο Χρήστος Σπίρτζης. 

Όσον αφορά τη «Λάρισα που αναφέρθηκε ο κ. Γεραπετρίτης, υπήρχε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης, αυτό ήταν τοπικό όμως». 

«Στη Λάρισα, υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν» είπε σχετικά. 

Στην ερώτηση, αν αισθάνεται ότι έγιναν παραλείψεις από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ο τότε υπουργός Μεταφορών απάντησε ότι «έκατσα και το σκέφτηκα. Προφανώς θα είχαμε παραλείψεις» ενώ σε νέα ερώτηση για το κοιμόταν ήσυχος ότι τα τρένα ήταν ασφαλή επί δικής του υπουργείας απάντησε «ναι, όταν δεν ένιωθα ότι ήταν ασφαλές το Τραμ, το έκλεισα».

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός
«Αυτές τις ώρες είναι απαραίτητη η συνεργασία» Κράτους και Εκκλησίας είπε από το Δήλεσι πριν τη συνάντηση με Μητσοτάκη
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός