Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΕΠΙΣΗΜΟ: Ο Στέφανος Κασσελάκης νέος αρχηγός στο ΣΥΡΙΖΑ

Η Έφη Αχτσιόγλου τηλεφώνησε και συνεχάρη τον Στέφανο Κασσελάκη για τη νίκη του

Νίκη του Στέφανου Κασσελάκη έναντι της Εφης Αχτσιόγλου δείχνουν τα αποτελέσματα στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς με καταμετρημένο το 75% των ψήφων ο κ.Κασσελάκη λαμβάνει 56,69% έναντι 43,31%, της αντιπάλου του, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής του κόμματος, Γιάννης Δρόσος.

Η κυρία Αχτσιόγλου σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη επικοινωνήσει με τον κ.Κασσελάκη και τον έχει συγχαρεί, ενώ σε λίγη ώρα αναμένεται να κάνει δήλωση στην Κουμουνδούρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τις 21.00 οπότε έληξε και η παράταση μιας ώρας που είχε δοθεί, ψήφισαν 133.700 μέλη. Με αυτό το δεδομένο προκύπτει ότι η προσέλευση ήταν μικρότερη κατά 15.121 σε σχέση με την προηγούμενη Κυριακή.

Στο γραφείο του κ. Κασσελάκη βρίσκονταν από νωρίς ο ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης και οι γονείς του ενώ λίγο μετά τις 20:30 έφτασε και ο ίδιος συνοδευόμενος από τον σύντροφό του. Στο γραφείο του Στέφανου Κασσελάκη βρίσσκονται στενοί συνεργάτες του και υποστηρικτές του όπως ο Πέτρος Παππας, η Αθηνά Λινού αλλά και ο Ευάγγελος Αντώναρος.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Με αστυνομικούς από άλλους νομούς η φύλαξη – 35 αποσπάσεις
Θα έρθουν για 3 μήνες στην πόλη για τη φύλαξη των σταθμών – Μόνιμη λύση με μεταθέσεις ζητά η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με αστυνομικούς από άλλους νομούς η φύλαξη – 35 αποσπάσεις
Θεσσαλονίκη: Άνοιξε πυρ όταν πήγαν να της κόψουν το ρεύμα - Στη φυλακή μια 60χρονη
Καταδικάστηκε από το Εφετείο Θεσσαλονίκης - Πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο για να ματαιώσει έλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ για ρευματοκλοπή
Θεσσαλονίκη: Άνοιξε πυρ όταν πήγαν να της κόψουν το ρεύμα - Στη φυλακή μια 60χρονη
Βελόπουλος: Δεν χρειαζόταν Μετρό η Θεσσαλονίκη – Δύο φορές πάνω το κόστος του
Θα μπορούσαμε να κάνουμε επέκταση της παραλίας, να έχουμε ένα υπόγειο πάρκινγκ», είπε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης
Βελόπουλος: Δεν χρειαζόταν Μετρό η Θεσσαλονίκη – Δύο φορές πάνω το κόστος του