Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πρώτη έξοδος σήμερα για Κασσελάκη - Θα παρελάσει αύριο στη Θήβα

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Ενώ σήμερα φέρεται να είχε την πρώτη έξοδό του από το στρατόπεδο

Την πρώτη του έξοδο από το στρατόπεδο στη Θήβα είχε σήμερα Κυριακή (24.03.2024) ο Στέφανος Κασσελάκης.

Εδώ και κάποιες ημέρες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης έχει καταταχθεί στο στρατό, υπηρετώντας στη Θήβα και σήμερα ήρθε η ώρα για την πρώτη του έξοδο.

Αύριο θα παρελάσει μαζί με την μονάδα του στο κέντρο της Θήβας, με αφορμή τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821.

Υπενθυμίζεται ότι, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάστηκε στις 15 Μαρτίου για να υπηρετήσει την θητεία του στο Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού της Θήβας.

Η πρώτη του επίσκεψη έγινε στις 20 Μαρτίου, από τον διευθυντή του γραφείου του, Μανώλη Καπνισάκη, και τον πρώην αρχηγό ΓΕΕΘΑ και βουλευτή Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ευάγγελο Αποστολάκη.

Με ανάρτησή του στο Twitter, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ενημέρωσε πως σήμερα είναι «εξοδούχος» και επέλεξε να επισκεφθεί το Δίστομο, «εκεί που το 1944, οι ναζί έσφαξαν 229 άμαχους Έλληνες. Ένα αποτρόπαιο έγκλημα που μας υπενθυμίζει το δίκαιο αίτημά μας για τις γερμανικές αποζημιώσεις, το οποίο έθεσα στον Γερμανό Πρέσβη όταν τον συνάντησα και το οποίο θα διεκδικήσω ένθερμα».

Αναλυτικά, η ανάρτηση Κασσελάκη
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι...
Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη