Πρόταση νόμου για τη ρύθμιση του ιδιωτικού χρέους θα φέρει στη Βουλή τις επόμενες εβδομάδες ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, όπως είπε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, Νίκος Παππάς, σε συνάντηση του με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων στην 88η ΔΕΘ, ενώ σημείωσε ότι έχει καταθέσει πλήρως κοστολογημένες προτάσεις για την ακρίβεια και μία ριζική μεταρρύθμιση στο φορολογικό σύστημα.
Στην εισηγητική του τοποθέτηση ο κ. Παππάς παρουσίασε αναλυτικά τις προτάσεις του κόμματος για τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους και το ζήτημα της στέγης και σημείωσε ότι "δυστυχώς, εκατομμύρια ευρώ από τον επιτελικό μηχανισμό κερδοσκοπίας στην ενέργεια, στη διατροφική αλυσίδα, στα διυλιστήρια, στις τράπεζες, στους έμμεσους φόρους, καταλήγουν στις τσέπες πολύ λίγων".
Για τη Θεσσαλονίκη είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τη θέλει μια πόλη πρωτεύουσας εθνικής σημασίας, με διεθνή ρόλο, και κατηγόρησε την κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι "δυστυχώς, μετατρέπει τη Θεσσαλονίκη σε ένα νεοφιλελεύθερο πείραμα και αυτοθαυμάζεται για λύσεις τύπου Flyover που σηματοδοτούν και το gameover της κοινής λογικής".
"Στο μυαλό μας η Θεσσαλονίκη έχει την ταυτότητα μιας πόλης πρωτεύουσας εθνικής σημασίας και μάλιστα με διεθνή ρόλο. Μπορεί να αποτελέσει τον διασυνδεδεμένο πόλο αναπτυξιακής εξωστρέφειας της χώρας", είπε ο κ. Παππάς και παρατήρησε πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δρομολόγησε έργα για την πόλη, τα οποία, όμως, καθυστερούν από το 2019 και μετά.
"Κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ αποδείξαμε ότι δρομολογήθηκαν έργα και μια ατζέντα ολικού εκσυγχρονισμού των υποδομών της Θεσσαλονίκης, η οποία ατζέντα έστρεψε σημαντικούς πόρους προς την πόλη και την ευρύτερη περιοχή", τόνισε και συνέχισε: "Δυστυχώς, αυτά τα έργα καθυστερούν από το 2019. Δυστυχώς από το 2019 και μετά βιώνει η χώρα μια πρωτοφανή ανισοκατανομή των πόρων, πόρων οι οποίοι δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια και θα μπορούσαν πραγματικά να μεταμορφώσουν και τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα συνολικά.
Υπάρχουν έργα τα οποία "πάγωσαν". Τίποτα δεν έχει γίνει σε σχέση με τη διασύνδεση του λιμανιού με τη σιδηροδρομική γραμμή.
Υπάρχουν πολύ σημαντικές καθυστερήσεις στην ανάπλαση της ΔΕΘ. Τίποτα δεν έχει επισυμβεί για τη μετατροπή του στρατοπέδου Γκόνου σε κέντρο Logistics. Είναι έργα πάνω στα οποία μπορεί η πόλη να επιτελέσει τον σύγχρονο ρόλο που της αξίζει.
Δυστυχώς, από το 2019 και μετά βλέπουμε μία μεθοδευμένη υπερσυγκέντρωση και της οικονομικής δραστηριότητας και των διαθέσιμων πόρων σε λίγους παίκτες της αγοράς.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, δυστυχώς, μετατρέπει τη Θεσσαλονίκη σε ένα νεοφιλελεύθερο πείραμα και αυτοθαυμάζεται για λύσεις τύπου Flyover που σηματοδοτούν και το gameover της κοινής λογικής. Η Θεσσαλονίκη μιλά, έχει θέση, αλλά, δυστυχώς, η κυβέρνηση κωφεύει. Η ανεργία στη Θεσσαλονίκη καλπάζει και η κυβέρνηση παρατηρεί ως θεατής ".
Είπε ακόμα ότι "ένας στρατηγικός σχεδιασμός για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της περιοχής θα έπρεπε να έρχεται και να συναντά και μια εξωτερική πολιτική αντίστοιχη. Μια εξωτερική πολιτική που θα διασφάλιζε ότι η χώρα θα διακρατούσε, θα διεκδικούσε για τον εαυτό της τον ρόλο μιας γέφυρας μεταξύ Ανατολής και Δύσης".
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι 20 παραγωγικών, συνδικαλιστικών και άλλων φορέων, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά και τα αιτήματα των κλάδων τους.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ