Σε δύσκολή θέση βρίσκεται μία μονογονεϊκή οικογένεια από τη Θεσσαλονίκη. Η προσφυγή της στον εξωδικαστικό μηχανισμό για χρέος της είχε σαν αποτέλεσμα να της ζητείται δόση που ισούται με το 85% του εισοδήματός της. Πρόκειται συγκεκριμένα για μονογονεϊκή οικογένεια, γονέα με δύο παιδιά, από την οποία ζητείται για την εξόφληση του χρέους της μηνιαία δόση 680 ευρώ, όταν το μηνιαίο της εισόδημα φτάνει στα 800 ευρώ.
Η υπόθεση έφτασε στη Βουλή, από τον βουλευτή της Νέας Αριστέρας, Νάσο Ηλιόπουλο.
«Μία οικογένεια με δύο παιδιά καλείται να επιβιώσει με 120 ευρώ τον μήνα, αλλιώς θα χάσει το σπίτι της» ανέφερε ο κ. Ηλιόπουλος.
«Ζητήσαμε από την κυβέρνηση μία συγκεκριμένη απάντηση για την περίπτωση αυτής της οικογένειας. Η απάντηση ήταν ότι ο εξωδικαστικός προστατεύει τους ευάλωτους. Δεν θα αφήσουμε το θέμα, αυτή η αδικία δεν πρέπει να περάσει», προσθέτει σε σχετικού ανάρτηση ο κ. Ηλιόπουλος.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο όσα αναφέρθηκαν στη Βουλή:
