Την AI φωτογραφία που απεικονίζει το πρόσωπό του σε πύργο στο Ελληνικό σχολίασε ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο κ. Γεωργιάδης, ευχαρίστησε τον δημιουργό της φωτογραφίας, ενώ στην ανάρτησή του αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «το ότι νομίζει ότι μου κάνει και ζημιά με ξεπερνά».
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Ο @jodigraphics15 έφτιαξε αυτή την εικόνα για να με κατηγορήσει νομίζει και έβαλε το πρόσωπο μου στον πύργο στο Ελληνικό….τον ευχαριστώ θερμά! Το ότι νομίζει ότι μου κάνει και ζημιά με ξεπερνά».
- Χαλκιδική: Μοναχός πήδηξε από ασθενοφόρο – Διασωληνωμένος στη Θεσσαλονίκη
- Θεσσαλονίκη: Εκδίδεται στην Κύπρο 29χρονος - Για σεξουαλική κακοποίηση ανήλικης
- Θεσσαλονίκη: Έρχονται 400 ράμπες για άτομα με αναπηρία - Δράση συμπερίληψης με μαθητές
- Ορατό το τέλος του πολέμου; Πληροφορίες ότι ΗΠΑ – Ιράν είναι κοντά σε συμφωνία
