Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:
• Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
• Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.
Επίσης, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης. Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του Γρηγόρης Αντωνιάδης, η ταμίας Υβέτ Κοσμετάτου και η γενική διευθύντρια Νερίνα Κομιώτη.