Skip to main content
Menu

Θ. Πανταλέων: Να δημιουργήσουμε brand name γύρω από τη διατροφή

Προτάσεις και προτεραιότητες από τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο με τον συνδυασμό "Αλληλεγγύη"

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Να δημιουργήσει η Θεσσαλονίκη ένα brand name γύρω από τη διατροφή, το οποίο να μπορεί να στηρίξει τον πρωτογενή τομέα του νομού, επαγγελματικές δραστηριότητες αλλά και τον τουρισμό, προτείνει μεταξύ άλλων ο Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό "Αλληλεγγύη" του Απόστολου Τζιτζικώστα κ. Θεόδωρος Πανταλέων, ένας άνθρωπος της αγοράς με βαθιά γνώση των θεμάτων διατροφής και των βιολογικών προϊόντων.

Μερικές από τις προτάσεις του αλλά και την προσωπική και επαγγελματική του διαδρομή ανέπτυξε ο κ. Πανταλέων σε συνάντηση που είχε χθες με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη ενόψει των εκλογών του Μαΐου.

Όπως είπε έχει σπουδάσει διαιτολόγος - διατροφολόγος και είναι ιδρυτής της αλυσίδας βιολογικών καταστημάτων "Green Family Το Ελληνικόν" που ξεκίνησε με ένα κατάστημα 15 τ.μ. στην πλατεία Άθωνος το 1996 και σήμερα αριθμεί 10 καταστήματα ανά την Ελλάδα (τα έξι εκ των οποίων στη Θεσσαλονίκη), διαθέτει δικό της  συσκευαστήριο στη Ν. Ραιδεστό και απασχολεί 83 άτομα. Μάλιστα, ο σχεδιασμός της εταιρείας που έχει και εξαγωγική δράση σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, προβλέπει επέκταση στην Αθήνα ως "Green Family" με 6 νέα καταστήματα έως το 2021.

Ο κ. Πανταλέων ο οποίος είναι γ.γ. στο Δίκτυο Βιολογικών Προϊόντων και στον σύλλογο Επαγγελματικών Ιστορικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και εκλεγμένος σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (εκλέχθηκε πρώτος σε ψήφους στο εμπόριο) αναφέρθηκε στις δράσεις που έχουν αναπτυχθεί για την προώθηση των βιολογικών προϊόντων, για τις προδιαγραφές των καταστημάτων βιολογικών για την οργάνωση των παραγωγών κ.ά. Σε ότι αφορά το ιστορικό κέντρο της πόλης, μίλησε για την ανάγκη αναβάθμισης και προσαρμογής των επαγγελματιών της περιοχής στις νέες τάσεις, για δημιουργία ομοιομορφίας στις προσόψεις και για την πρόταση για ένταξη της περιοχής στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall) που θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση υποδομών, τη δημιουργία ραμπών για ΑμεΑ, να γίνει η περιοχή πιο φιλική σε νέες τεχνολογίες κλπ.

Ο κ. Πανταλέων θεωρεί ότι η ανάπτυξη στην περιφέρεια μπορεί να έρθει από το τρόφιμο, τον πρωτογενή τομέα και τη θάλασσα. Όπως είπε, στους στόχους του είναι να ταυτοποιηθεί κάθε προϊόν με πράσινο αποτύπωμα, να προωθηθούν δράσεις για την ανάπτυξη της μικρής οικοτεχνίας - θεωρώντας ότι οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν άμεσα θέσεις εργασίας- να δημιουργηθεί ένα brand name γύρω από τη διατροφή, να οργανώσει η Ελλάδα τις βιολογικές καλλιέργειες και να επενδύσει στο ποιοτικό προϊόν, εκμεταλλευόμενη την ανοδική τάση που παρατηρείται στην αγορά της Ευρώπης. Ανέφερε μάλιστα ότι η Ελλάδα έχει δυνατότητα να δημιουργήσει και βιοδυναμικό προϊόν.

Τέλος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι για όποιον ασχολείται, η Θεσσαλονίκη ως νομός, επιχειρηματικά, είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα που "έχει να δώσει ανάπτυξη" αναφέροντας ότι σε 2 χρόνια θα δουλεύει το μετρό, ενώ μίλησε ακόμη και για την ολοκλήρωση των υπόλοιπων μεγάλων έργων υποδομής (αεροδρόμιο, λιμάνι), την ανάπλαση της ΔΕΘ και το παραλιακό μέτωπο.  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ