Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Βούγιας: Σε πέντε χρόνια η Θεσσαλονίκη μπορεί να είναι μια άλλη πόλη

Τη σημασία των συνεργασιών μετά τις εκλογές τόνισε ο Σπύρος Βούγιας

«Ο νικητής των εκλογών θα έχει 12 δημοτικούς σύμβουλους, ο δεύτερος 10 και ο τρίτος 8 , χρειάζονται επομένως τουλάχιστον 3 παρατάξεις για να μη εκβιάζεται και πιέζεται κανείς από κανένα μεμονωμένο υποψήφιο. Στη βάση αρχών λοιπόν, θα μπορούσα να συνεργαστώ από τον κ Ταχιάο μέχρι την κ.Νοτοπούλου για να κάνουμε κάτι για το μέλλον της πόλης», δήλωσε ο υποψήφιος δήμαρχος με την «ΠΟΛΗχρωμη» Θεσσαλονίκη, Σπύρος Βούγιας μιλώντας στην εκπομπή «ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 7» του OPEN TV.

Τόνισε συγχρόνως το γεγονός πως κάποιοι προσπαθούν ακόμα και τώρα να μετατρέψουν τις αυτοδιοικητικές εκλογές σε κομματικές.

«Η Συμφωνία των Πρεσπών έκανε τη Θεσσαλονίκη επίκεντρο του κεντρικού πολιτικού ενδιαφέροντος, ανέφερε χαρακτηριστικά , με αποτέλεσμα να δίνεται μια μάχη επιβεβαίωσης… από τη μία η κυβέρνηση υποστηρίζει την κ Νοτοπούλου με όλες τις δυνάμεις για να μειώσει τις αρνητικές επιπτώσεις των Πρεσπών στην περιοχή και από την άλλη η αξιωματική αντιπολίτευση, που θυμίζει ότι θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, έχει τον Νικό Ταχιάο, όπου έτσι μεταφέρεται εκεί αδόκιμα η πολιτική διαμάχη και μετατίθεται το θέμα αν θα κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ η ΝΔ τη Θεσσαλονίκη. Από την πλευρά μας προσπαθούμε απεγνωσμένα να μιλήσουμε για την πόλη και να υπενθυμίσουμε επίσης πως την ίδια μέρα στην κάλπη των Ευρωεκλογών μπορεί κανείς να εκφράσει την κεντρική του πολιτική επιλογή», πρόσθεσε ο κ. Βούγιας.

Σύμφωνα με τον Σπύρο Βούγια « η επιλογή των πολιτών θα πρέπει να έχει ως γνώμονα την καταλληλότητα ενός δημάρχου, ενός ανθρώπου δηλαδή που δίνει έμφαση στα προβλήματα της πόλης, κρατάει τους ανοιχτού ορίζοντες του Γιάννη Μπουτάρη και συμπληρώνει τα κενά του στα θέματα της καθημερινότητας .Δεν πρέπει η πόλη να γυρίσει πίσω».

Ο επικεφαλής του συνδυασμού της «ΠΟΛΗχρωμης» Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε και στο μείζον θέμα που απασχολεί τους Θεσσαλονικείς και δεν είναι άλλο από εκείνο των συγκοινωνιών τονίζοντας πως «ο δήμος στο τέλος του 2019 θα πρέπει να πιέσει να έρθουν στη Θεσσαλονίκη τα πιο καθαρά αξιόπιστα και σύγχρονα λεωφορεία. Το κράτος βάζει το διαγωνισμό , το εισιτήριο που θέλει, τους κανόνες και έρχονται οι ιδιώτες. Παντού σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχει ένα μεικτό σύστημα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ