Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Περισσότεροι από 6.000 θεατές στο φετινό IN-EDIT

Από τις 30 Μαρτίου μέχρι τις 5 Απριλίου, η αίθουσα του Ολύμπιον γέμισε μουσική...

Επτά ημέρες γεμάτες προβολές, 18 σπουδαία μουσικά ντοκιμαντέρ, ένα καθηλωτικό doc alive, η πρώτη έκδοση του BEAT!, πάρτυ, μουσικά αφιερώματα, dj-sets, περισσότεροι από 6000 θεατές!

Αυτός είναι ο απολογισμός για το IN-EDIT, που ολοκληρώθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 5 Απριλίου.

Ειδικότερα, από τις 30 Μαρτίου μέχρι τις 5 Απριλίου, η αίθουσα του Ολύμπιον γέμισε μουσική, και από την οθόνη του πέρασαν οι Beatles, ο Nick Cave, οι Oasis, οι Blur αλλά και ο Leonard Cohen, ο Frank Zappa, ο Yo-Yo Ma και η Janis Joplin, ο James Lavelle (The Man from Mo’ Wax), οι χορευτές της Madonna, ο Bob Dylan, ο Jaco Pastorius αλλά και ο Danny Fields, μία ορχήστρα με όργανα κατασκευασμένα από σκουπίδια (Landfill Harmonic), αλλά και δύο παιδιά που προσπαθούν να παίξουν house μουσική στο σύγχρονο Ιραν. Το IN-EDIT υποσχέθηκε ότι δε θα δεις πουθενά τόση μουσική και κράτησε την υπόσχεσή του, τόσο μέσα όσο και έξω από την κινηματογραφική αίθουσα!

Πέρα από τις μουσικές ιστορίες που παρουσίασε όμως, οι μουσικές του IN-EDIT ακούστηκαν σε ολόκληρη την πόλη! Το καθιερωμένο Soundcheck Party στο Cocktail Bar έδωσε τον τόνο για όσα θα ακολουθούσαν, λίγες ημέρες πριν την μεγάλη έναρξη, οι Joint Malfunction και η μπύρα SOL, premium partner του φετινού φεστιβάλ, έδωσαν ραντεβού στο φουαγιέ του Ολύμπιον αμέσως μετά την εναρκτήρια προβολή για ένα ξεχωριστό live, το βράδυ του Σαββάτου στο UBERDOOZE στήθηκε ένα μεγάλο πάρτυ με θέμα (τι άλλο;!) την εντολή της Madonna: Strike A Pose! ενώ την επόμενη ημέρα, το Bord De L’Eau ετοίμασε ένα ξεχωριστό brunch, εμπνευσμένο από τις ταινίες του φετινού προγράμματος του IN-EDIT. Το βράδυ της Δευτέρας, το ΠΙΚΑΠ οργάνωσε ένα μουσικό αφιέρωμα στην ιδιαίτερη μουσική οικογένεια του Mo’Wax ενώ στη λήξη του φεστιβάλ, η Κική Μποτονάκη από τον Fly 104 και o Χρήστος Μητρέντσης από τον Imagine 89.7, πήραν -μουσικά- θέση ανάμεσα στους αιώνιους αντιπάλους της britpop σκηνής ενώ η μπίρα «SOL» ήταν ξανά εκεί, ακολουθώντας τις μουσικές του IN-EDIT από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία!

Από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της φετινής διοργάνωσης ήταν φυσικά το πρώτο Doc Alive του IN-EDIT στη Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα 3 Απριλίου. Αμέσως μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ The Possibilities Are Endless, ο Edwyn Collins, ανέβηκε στη σκηνή του Ολύμπιον για να παίξει μερικά από τα πιο ξεχωριστά κομμάτια του, συγκινώντας όποιον βρέθηκε στην αίθουσα. 

Και μπορεί οι προβολές του επίσημου προγράμματος να ξεκινούσαν το απόγευμα, το πρωί όμως η αίθουσα του Ολύμπιον γέμιζε μαθητές! 800 μαθητές από 12 σχολεία της Θεσσαλονίκης, βρέθηκαν στο Ολύμπιον για να παρακολουθήσουν το Landfill Harmonic, ένα από τα πιο ξεχωριστά μουσικά ντοκιμαντέρ του φετινού προγράμματος. Οι προβολές πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού, του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Αν ακόμη δεν έχετε πειστεί ότι το φετινό IN-EDIT είναι το απόλυτο σημείο συνάντησης μουσικής και κινηματογράφου, αναζητήστε το BEAT! Το πρώτο τεύχος του περιοδικού του IN-EDIT, κυκλοφόρησε με αφορμή την τέταρτη διοργάνωση του IN-EDIT στη Θεσσαλονίκη και περιλαμβάνει 15 μοναδικά κείμενα φίλων και συνεργατών του IN-EDIT, με θέμα την μουσική και όχι μόνο!

«Από τις 30 Μαρτίου μέχρι τις 5 Απριλίου, στο Ολύμπιον, η μουσική και το σινεμά συναντήθηκαν στην πιο ειλικρινή τους μορφή: το ντοκιμαντέρ. Φυσικά, το IN-EDIT συνεχίζει το παγκόσμιο ταξίδι του, με στάσεις στη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη, ενώ έχει ήδη ανανεώσει το ραντεβού του με το ελληνικό κοινό για του χρόνου, το φθινόπωρο στην Αθήνα (Νοέμβριος 2017) και την άνοιξη στη Θεσσαλονίκη (Απρίλιος 2018)! Μείνετε συντονισμένοι!», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ