Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Δυνατά... τα γκάζια στην ΔΕΘ!

Περισσότερες από 150 μηχανές, stunt show, αλλά και μουσική στις «Ημέρες Μοτοσυκλέτας»

Της ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΒΑΣΒΑΝΗ

Δυνατά τα γκάζια στην ΔΕΘ από 12 έως 14 Οκτώβρη 2018. Γιατί; Εκεί θα γίνουν οι «Ημέρες Μοτοσυκλέτας» φιλοξενώντας περισσότερες από 150 μοτοσυκλέτες, stunt show, αλλά και μουσική! Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της εταιρίας Demandevents που διοργανώνει μεγάλα σόου χώρο των δύο τροχών όπως το «Motoshow Thessaloniki».

«Οι μέρες μοτοσυκλέτας δεν είναι μια έκθεση, αλλά μια γιορτή. Στο περίπτερο 10 της ΔΕΘ διαμορφώσαμε ένα σκηνικό 2000τμ με δυνατές μουσικές, ένα κεντρικό μπαρ στη μέση της αίθουσας, και περιμετρικά με ρομποτικά φώτα θα στηθούν μοτοσυκλέτες. Θα είναι καινούριες από αντιπροσωπίες, αλλά και custom, όπως και κλασικές μοτοσυκλέτες. Και στους εξωτερικούς χώρους θα γίνει stunt show και ακροβατικά», τόνισε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» ο Κυριάκος Μακρυαλέας, συνδιοργανωτής του Tatto Festival, στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιούνται οι “Ημέρες Μοτοσυκλέτας”.

«Το σκεπτικό είναι να έρθει ο κόσμος να πιει τον καφέ ή την μπίρα του, να δει τους φίλους του, αλλά και τις μοτοσυκλέτες. Λειτουργεί περισσότερο η αίσθηση της κοινότητας γύρω από τη μοτοσυκλέτα», πρόσθεσε.

Στην κοινότητα αυτή λοιπόν υπάρχουν λέσχες, όμως το μεγαλύτερο κομμάτι είναι ανοργάνωτο, όπως μας είπε ο κ. Μακρυαλέας. «Στον χώρο μας υπάρχουν πολλές “φυλές”. Και πολλές φορές είναι αντικρουόμενες. Αλλά όταν βρίσκονται σε μια γιορτή βλέπεις πως άνθρωποι διαφορετικών αντιλήψεων λειτουργούν διαφορετικά έχοντας ως κοινό σημείο την αγάπη τους προς τη μοτοσυκλέτα», σημείωσε.

Το μέλλον στις μηχανές

Τι ισχύει σήμερα για τα καύσιμα στις μηχανές, τον ρωτήσαμε. «Οι περισσότερες μηχανές λειτουργούν με βενζίνη και το κομμάτι της ηλεκτροκίνησης θα αργήσει πολύ. Και από θέμα κόστους - σημειώστε πως στην χώρα μας οι ηλεκτροκίνητες μηχανές είναι πολύ ακριβές και πως ενδεικτικά οι ιταλικές ξεκινούν από τα 25.000-28.000 ευρώ-, αλλά και στο πρακτικό κομμάτι, της φόρτισης. Ειδικά στη Βόρεια Ευρώπη το θέμα της φόρτισης έχει λυθεί εδώ και καιρό. Εδώ αν ξεκινήσεις να πας κάπου υπάρχει κίνδυνος στην επιστροφή να μην μπορείς να γυρίσεις».

Μια φορά μοτοσυκλετιστής, πάντα μοτοσυκλετιστής!

 

Τι έχει αλλάξει στους ίδιους τους οδηγούς; Και τι κάνει την οδήγηση μηχανής να ξεχωρίζει; «Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές έχουν και αυτοκίνητα. Όμως θεωρούν τους εαυτούς τους μοτοσυκλετιστές», εξήγησε ο κ. Μακρυαλέας, και συμπλήρωσε: «Η αίσθηση οδήγησης που σου δίνει η μοτοσυκλέτα μπορεί μόνο να συγκριθεί με ένα πάρα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο. Αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι η μοτοσυκλέτα έχει ένα ιδιαίτερο κοινό, που τα τελευταία χρόνια μικραίνει αριθμητικά γιατί μεγαλώνει σε ηλικία. Αν σταματήσετε σε ένα φανάρι θα δείτε πως οι περισσότεροι που οδηγούν μηχανή είναι από 40 ετών και πάνω. Οι νέοι στρέφονται πιο πολύ σε ένα iPhone 8, παρά σε μια μοτοσυκλέτα. Βλέπω και τον γιο μου που είναι μικρός, αλλά και τη νέα γενιά εν γένει, να είναι πιο πολύ της εικονικής πραγματικότητας παρά της ρεαλιστικής εμπειρίας».

«Καμία μέριμνα για τις μηχανές στη Θεσσαλονίκη»

Πώς είναι να οδηγεί κανείς μηχανή στη Θεσσαλονίκη; Δύσκολη φαίνεται πως είναι η εμπειρία, αναφέρει ο Μακρυαλέας, αν και τα δίκυκλα θα μπορούσαν να ανακουφίσουν λίγο το κυκλοφοριακό. «Σκεφτείτε πως όταν βρέχει και έχει κίνηση αυτό συμβαίνει γιατί οι οδηγοί των δίκυκλων παίρνουν το αυτοκίνητό τους. Στην πόλη μας δόθηκε βάση στο ποδήλατο, αν και στην ουσία δεν είναι πρακτικό. Η Θεσσαλονίκη έχει μόνο μια παραλία. Αν πας στο κέντρο με το ποδήλατο κινδυνεύεις να χτυπήσεις.

Από την άλλη η μοτοσυκλέτα, ενώ βολεύει πολύ, και σε λίγα χρόνια θα έχουμε και τα ηλεκτρικά σκούτερ, η αντιμετώπισή της από το κράτος δεν είναι και η καλύτερη. Αναγκαζόμαστε και αφήνουμε τη μοτοσυκλέτα πάνω στα πεζοδρόμια γιατί δεν υπάρχει πάρκινγκ για εμάς. Δεν θέλουμε να παρκάρουμε πάνω στο πεζοδρόμιο! Αν πάτε στο Μιλάνο και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις, θα δείτε πως υπάρχουν θέσεις για δίκυκλα, και μάλιστα περισσότερες θέσεις από αυτές που προορίζονται για τα αυτοκίνητα.

Εδώ δεν υπάρχει μέριμνα για τις μηχανές οι οποίες, όπως προανέφερα, μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της μετακίνησης στην πόλη. Στο Λονδίνο ο δήμος καλεί τις εταιρείες και προσπαθεί να βάλει τον κόσμο να οδηγήσει μηχανή γιατί έχουν δει πώς αν το 5% των οδηγών στραφεί στη μοτοσυκλέτα, η κίνηση θα μειωθεί κατά 20%, αν στραφεί το 10% δεν θα υπάρχει κίνηση στην πόλη. Αυτό στην χώρα μας δεν το αντιλαμβάνονται και υπάρχει λίγο η παλαιά αντίληψη ότι οι οδηγοί των δίκυκλων είναι πχ κάγκουρες».

Και tattoo

Οι Ημέρες Μοτοσυκλέτας εντάσσονται στο πλαίσιο του Thessaloniki Tattoo Convention, της μεγάλης γιορτής των fans της πανάρχαιας τέχνης της δερματοστιξίας που φέτος θα έχει σπουδαίους tattoo artists τόσο από την Ελλάδα όσο και από άλλες χώρες, καθώς και shows, συναυλίες και εκθέσεις.

Μake A Wish – Κάνε μια Ευχή Ελλάδος

Το Make A Wish– Κάνε μια Ευχή Ελλάδος θα βρίσκεται στο 5th Balkan Thessaloniki Tattoo Convention όπου οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν το δικό τους «Αστέρι της Ευχής»! Τα έσοδα θα διατεθούν στο Make A wish βοηθώντας να πραγματοποιηθούν οι πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών από 3 έως 18 ετών, με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες.

Είσοδος: από 7 ευρώ. Τριήμερο 15 ευρώ. Προπώληση από viva.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί