Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

MonuMus: Νέα οπτική ταυτότητα για το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων

Rebranding του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων με αποδέκτη το διεθνές κοινό

Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης νέας στρατηγικής οπτικής ταυτότητας και επικοινωνίας (rebranding), τo Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων προχωρά σε επανασχεδιασμό του λογοτύπου Μνημεία και Μουσεία της Ελλάδας / Monuments and Museums of Greece. Το αρχικό λογότυπο, δημιουργία της Καλλιόπης Ζαφείρη και της Μαρίας Κατσίκα, που είχε προκύψει ύστερα από διαγωνισμό ιδεών το 2012, επανασχεδιάστηκε από την εταιρεία Cannibal, αναδεικνύοντας περαιτέρω τις αρετές του, δηλαδή την καθαρότητα, τη λιτότητα και την ευκρίνεια στην οπτική επικοινωνία.

monumus_1_logo2019.jpg

Κεντρικό στοιχείο του νέου σχεδιασμού αποτελεί το MonuMus, ένα εύληπτο και διεθνώς αναγνωρίσιμο λεκτικό, το οποίο προέρχεται από τις πρώτες συλλαβές των αγγλικών λέξεων Monuments και Museums και προσφέρεται για χρήση σε ποικίλες επικοινωνιακές πλατφόρμες και δίκτυα. Με την προσθήκη του MonuMus ολοκληρώνεται το ήδη υπάρχον λογότυπο, με στόχο την προβολή στο διεθνές κοινό των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται στα μνημεία και μουσεία της Ελλάδας.

monumus_4tap_arf_semata2019.jpg

Παράλληλα, το ΤΑΠ προχωρά στην επικαιροποίηση του σήματος που παραπέμπει σε σφόνδυλο δωρικού κίονα, με μικρές γραφιστικές παρεμβάσεις στο εικαστικό μέρος, ώστε να εναρμονιστεί με τις πιο πρόσφατες τάσεις στο χώρο της οπτικής ταυτότητας και επικοινωνίας.

Επίσης, το νέο λογότυπο υποστηρίζεται από νέα χρωματική επιλογή, με απόχρωση του γαλάζιου που διεθνώς συνδέεται με τη χώρα μας.

Τέλος, στο πλαίσιο του συνολικού επανασχεδιασμού, υιοθετείται για όλες τις χρήσεις το βελτιωμένο δίγλωσσο λογότυπο ΤΑΠ / ARF (Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων / Archaeological Resources Fund) που εφαρμόζεται από τον Ιούλιο του 2018 στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ