Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στη Θεσσαλονίκη το 2o Music Showcase of Greece – Μέχρι πότε συμμετοχές

Μια γιορτή μουσικής τον Δεκέμβρη για νέους δημιουργούς

Ανοιχτό κάλεσμα σε νέους καλλιτέχνες από όλη την Ελλάδα να παρουσιάσουν on stage τη δουλειά τους και να συμμετέχουν σε B2B συναντήσεις, με εκπροσώπους φορέων από την παγκόσμια μουσική σκηνή κάνει το 2o Music Showcase of Greece που θα γίνει από 4 έως 8 Δεκεμβρίου 2019 σε 4 διαφορετικά σημεία της Θεσσαλονίκης.

Οι αιτήσεις άρχισαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2019 και η προθεσμία λήγει στις 30 Ιουνίου 2019 και ώρα 18:00. Μετά το πέρας της παραπάνω ημερομηνίας, καμία αίτηση συμμετοχής δε θα γίνεται δεκτή. Όλες οι υποψηφιότητες θα αναρτηθούν στην επίσημη σελίδα του φεστιβάλ www.musicshowcase.gr, ενώ η τελική επιλογή θα πραγματοποιηθεί από 3μελή επιτροπή από επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη μουσική βιομηχανία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Προϋποθέσεις και διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο www.musicshowcase.gr

Τα κριτήρια επιλογής των συμμετεχόντων είναι: Δισκογραφία / Σκηνική παρουσία / Τεχνική κατάρτιση / Αυθεντικότητα (μουσική - στίχοι) / Καινοτομία (στον ήχο, στην σκηνική παρουσία, στον πειραματισμό, στη μίξη ειδών μουσικής) / Βιογραφικό (συμμετοχές σε φεστιβάλ, συναυλίες, openings) / Εξωστρέφεια μπάντας (ταυτότητα, ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

musicshowcase.jpg

Για την ιστορία…

Στο #MSG1 παρουσίασαν τη δουλειά τους 20 ελληνικές μπάντες σε περισσότερους από 3000 θεατές, αλλά και 35 καλεσμένους από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Ισραήλ, τη Σουηδία, την Ολλανδία, τη Λετονία, την Πορτογαλία και τη Δανία. Η περσινή διοργάνωση δημιούργησε συνεργασίες στο εξωτερικό για αρκετές από τις μπάντες που συμμετείχαν, ενώ ανέδειξε νέα μουσικά ταλέντα, αποδεικνύοντας ότι το #MSG είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό φεστιβάλ. Είναι ένα μουσικό marketplace που φέρνει κοντά ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος: τη μουσική. Οι συμμετέχοντες Έλληνες μουσικοί καλούνται να παρουσιάσουν on stage τη δουλειά τους, έχοντας συγκεκριμένο χρόνο στη διάθεσή τους μπροστά στο διεθνές ακροατήριο. Οι παρουσιάσεις συνδυάζονται με b2b συναντήσεις στις οποίες οι καλλιτέχνες συζητούν πιθανές συνεργασίες µε τους ενδιαφερόμενους διεθνείς καλεσμένους, ενώ το φεστιβάλ πλαισιώνεται από συναυλίες, συνέδρια και live sessions.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ