*Της Λεμονιάς Βασβάνη | Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"
Λίγη χρυσόσκονη, απόλυτη αρμονία και αρκετό δυναμισμό είχε η παράσταση χορού που παρουσιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με την οποία άνοιξε η αυλαία για τα 59α Δημήτρια.
Στη σκηνή της αίθουσας Αιμίλιος Ριάδης οι δύο χορευτές Joy Alpuerto Ritter και Dickson Mbi έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για τους «Διεθνείς χορευτικούς διαλόγους Babae & Duende».
Στην αρχή ο Dickson στο «Duente» του μάς ταξίδεψε στην αφρικανική κουλτούρα συνδυάζοντας τις δεξιότητές του στο popping και την εκπαίδευσή του στον σύγχρονο χορό.
Ο χορευτής που έχει χορέψει με κορυφαίους παγκόσμιους καλλιτέχνες, όπως οι Basement Jaxx, Shallama, Robbie Williams, Corinne Bailey-Rae, Black Eyed Peas κλπ, και έχει κερδίσει πολλούς σημαντικούς διαγωνισμούς Popping, αλλά και χιπ χοπ, απέδειξε πως η πορεία του κάθε άλλο παρά τυχαία είναι.
Στο δεύτερο μέρος ήταν η σειρά της Joy Alpuerto Ritter να μας παρασύρει μέσω του σόλο της με τίτλο “Babae” σε ένα σύμπαν εμπνευσμένο από το «Χορό των Μαγισσών» της Mary Wigman. Η μικροκαμωμένη χορεύτρια κατάφερε να ενώσει στοιχεία από φιλιππινέζικους παραδοσικούς χορούς, που αποτελούν και τις ρίζες της, με την κλασική της εκπαίδευση και το χιπ χοπ & voguing.
Και τα δύο σόλο ήταν αποσπάσματα μιας ολοκληρωμένης παραγωγής σε χορογραφία της Aditi Mangaldas.
Το κοινό έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις, αν και δυστυχώς θα περιμέναμε να δούμε περισσότερους λάτρεις του χορού στην παράσταση, με δεδομένο πως δεν ανεβαίνουν συχνά τέτοιες παραστάσεις στη πόλη μας.