Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Παγκόσμιοι city break προορισμοί Αθήνα και Θεσσαλονίκη!

Θεσσαλονίκη και Αθήνα ταξιδεύουν μέσα από την καμπάνια της AEGEAN και του ΕΟΤ

Δύο πόλεις – ένας σκοπός! Η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας ως παγκόσμιων city-break προορισμών! Αυτό θέλει να αναδείξει η καμπάνια «Athens/Thessaloniki is a city for all kinds of lovers. Whatever you lovelove it here» με σκοπό να κάνει πράξη αυτό που συζητείται εδώ και πολύ καιρό, την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα 365 μέρες το χρόνο.

Σε αυτή την προσπάθεια η νέα καμπάνια προβολής από την AEGEAN και τον EOT έφερε στο προσκήνιο και στις οθόνες κινητών και υπολογιστών κατοίκων της Ευρώπης, αρχικά την προβολή των δύο μεγαλύτερων πόλεων αναδεικνύοντας την πολύ μεγάλη ιστορία, την φυσική ομορφιά, την πολιτιστική κληρονομιά αλλά και τη γαστρονομία που τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει πολλούς φανατικούς φίλους ανά τον κόσμο! Στις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και στις δύο πόλεις δεν θα μπορούσε να λείπει και η διασκέδαση η οποία συμπληρώνει το παζλ της ανάδειξης Αθήνας και Θεσσαλονίκης ως city break προορισμών.

Thessaloniki is for all kind of lovers

Ειδικότερα, η αυθεντική ομορφιά της Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στη γερμανική αγορά μέσα από τις σελίδες της AEGEAN με περιεχόμενο προσαρμοσμένο τόσο για το ευρύ όσο και για το πιο νεανικό κοινό με προτάσεις και ιδέες για το τι μπορεί να ανακαλύψει κανείς στην πόλη αναδεικνύοντας μεταξύ άλλων τις φυσικές ομορφιές, τον πολιτιστικό πλούτο, τις επιλογές διασκέδασης και τη φημισμένη γαστρονομία της περιοχής. Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία της ως τουριστικό προορισμό.

Δείτε το παρακάτω video για μια πρώτη γεύση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει η πόλη:

 

Η καμπάνια Athens/Thessaloniki is a city for all kinds of lovers. Whatever you love, love it here έρχεται να αναδείξει το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για τη χώρα και τον τουρισμό συνολικά.

Η αρχική στόχευση της καμπάνιας εστιάζει για τη Θεσσαλονίκη στη γερμανική αγορά ενώ για την Αθήνα στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου και αυτό γιατί οι συγκεκριμένες τέσσερις αγορές είναι γεωγραφικά τοποθετημένες σε ακτίνα εντός 3-4 ωρών από τη χώρα. Στόχος είναι η αύξηση της εισερχόμενης κίνησης, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Αντιπροσωπευτικές εικόνες των δύο πόλεων αποτυπώνονται στο επικοινωνιακό υλικό της καμπάνιας για την προβολή σε ιστοσελίδες και social networks αλλά και μέσω newsletterHεπικοινωνία περιλαμβάνει και videos που εξιστορούν τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αυθεντικότητά τους ενώ το πλάνο περιλαμβάνει και ένα ολοκληρωμένο πλάνο δημοσίων σχέσεων με ενέργειες δημοσιότητας που θα μεταφέρουν την εμπειρία των δύο ελληνικών προορισμών μέσω αρθρογραφίας και περιεχομένου.

Για τις ανάγκες της επικοινωνίας της καμπάνιας, η AEGEAN υποστηρίζει το πρόγραμμα  με ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο μέσα από τα κανάλια της ενώ η πρώτη φάση αυτής της προβολής  αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 12 Δεκεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί