Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ένα «ζωντανό μουσείο» στο Σταθμό Βενιζέλου!

Επιδίωξη είναι ο μελλοντικός επιβάτης να κατεβαίνει τις κυλιόμενες σκάλες και να βλέπει σε πλήρη ανάπτυξη τον ρωμαϊκό άξονα Ντεκουμάνους Μάξιμους...

Αύριο υπογράφεται στο υπουργείο Πολιτισμού στην Αθήνα το συμφωνητικό συναντίληψης και συνεργασίας μεταξύ της Αττικό Μετρό, του Δήμου Θεσσαλονίκης και των υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Αυτό δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9FM" ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος ο οποίος επισήμανε ότι στο σταθμό του Μετρό της Βενιζέλου θα δημιουργηθεί ένα ζωντανό μουσείο και όχι ένας απλός σταθμός.

"Η τότε διοίκηση της Αττικό Μετρό ήθελε να πείσει ότι δεν υπάρχει λύση ταυτόχρονης συνύπαρξης και των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν και του σταθμού του Μετρό και έθεσε ένα τεχνικό δίλημμα: ή η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό ή θα έχει μόνο αρχαιότητες. Αυτό δίχασε την πόλη και αποτέλεσε την αιτία τα έργα να σταματήσουν τελείως. Εδώ και τρία χρόνια στο σταθμό Βενιζέλου δεν έχει γίνει το παραμικρό" σημείωσε χαρακτηριστικά.

Για τη λύση που προωθείται υπογράμμισε ότι θα υπάρξει μια αρμονική συνύπαρξη ενός υπερσύγχρονου τεχνικού έργου, του Μετρό και ενός αρχαιολογικού ευρήματος που είναι ένας πολιτιστικός θησαυρός για τη Θεσσαλονίκη. 

"Εμείς βρήκαμε λύση και συνυπογράφουμε ένα συμφωνητικό συναντίληψης και συνεργασίας" είπε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι "οι τέσσερις φορείς συμφωνούμε στο ότι η Αττικό Μετρό θα κατασκευάσει, ως οφείλει, το σταθμό του Μετρό της Βενιζέλου και οι υπόλοιποι φορείς θα επιβλέψουν το έργο αξιοποίησης των αρχαιοτήτων, έτσι ώστε να μη γίνει ένα απλός σταθμός αλλά ζωντανό μουσείο. Η επιδίωξη είναι ο μελλοντικός επιβάτης του Μετρό Θεσσαλονίκης να κατεβαίνει τις κυλιόμενες σκάλες και να βλέπει σε πλήρη ανάπτυξη τον ρωμαϊκό άξονα Ντεκουμάνους Μάξιμους, ο οποίος βρίσκεται κάτω από τον κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης".

Για την πορεία εξέλιξης του έργου σχολίασε: "ξεκινάμε τώρα εκ του μηδενός και το έργο θα καθυστερήσει σχεδόν ένα χρόνο μετά την παράδοση της βασικής γραμμής. Άρα όταν θα "τρέξει" το Μετρό το πρώτο εξάμηνο του 2020 δε θα συμπεριληφθεί ο σταθμός της Βενιζέλου".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Με αύξηση - ρεκόρ σε θεατές και επισκέπτες ολοκληρώθηκε το 26ο ΦΝΘ
Φέτος πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 300 προβολές σε φυσικούς χώρους και προβλήθηκαν 250 ντοκιμαντέρ μεγάλου και μικρού μήκους
Θεσσαλονίκη: Με αύξηση - ρεκόρ σε θεατές και επισκέπτες ολοκληρώθηκε το 26ο ΦΝΘ
eurojackpot
Eurojackpot: Αυτό είναι το νέο παιχνίδι που κάνει τα όνειρα... πραγματικότητα

Ήρθε και στην χώρα μας για να κάνει τα όνειρα μας πραγματικότητα! Το Eurojackpot με τα τεράστια έπαθλα ξεκίνησε και στην Ελλάδα,...

Eurojackpot: Αυτό είναι το νέο παιχνίδι που κάνει τα όνειρα... πραγματικότητα