Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Η εικονική πραγματικότητα απέναντι στο bullying στην 81η ΔΕΘ

Κοινωνικό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βάζει το χρήστη στη θέση του θύματος, του θύτη ή του απλού θεατή σε περιστατικό σχολικού εκφοβισμού

Μπορεί η εικονική πραγματικότητα ν' αντιμετωπίσει τη σκληρή πραγματικότητα του bullying; Μια ομάδα φοιτητών του ΑΠΘ πίστεψαν ότι σίγουρα μπορεί να βοηθήσει και στο πλαίσιο του πρότζεκτ "Amanda" ξεκίνησαν ένα κοινωνικό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας, που στην ουσία δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να μπει εικονικά στη θέση του θύματος, του θύτη ή του απλού θεατή σε ένα περιστατικό σχολικού εκφοβισμού.

Οι χρήστες φορώντας τη συσκευή εικονικής πραγματικότητας περιηγούνται σε ένα εικονικό "μουσείο", παρακολουθώντας και αλληλεπιδρώντας με το διαδραστικό περιεχόμενο της εφαρμογής, ενώ ταυτόχρονα ειδικοί αισθητήρες καταγράφουν τις αντιδράσεις του χρήστη παραλλάσσοντας την εμπειρία του κάθε ενός ανάλογα με τις αντιδράσεις του. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, τόσο για τα θύματα του σχολικού εκφοβισμού, όσο και για όλους όσους το παρακολουθούν, καθώς το περιεχόμενο της εφαρμογής είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και μοναδικό.

Παράλληλα υπάρχουν συμπληρωματικές εφαρμογές που μελετώνται από εκπαιδευτικούς και ψυχολόγους, βοηθώντας όλους όσους μετέχουν στην εφαρμογή να κατανοήσουν καλύτερα το συγκεκριμένο φαινόμενο με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπιση του. Το πρότζεκτ Amanda φιλοξενείται στη ΔΕΘ, στο περίπτερο 17, όπου στεγάζονται το αφιέρωμα e-gaming και το Φεστιβάλ Τέχνης, Επιστήμης και Τεχνολογίας και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να φορέσει τα ειδικά γυαλιά VR και να ζήσει την εμπειρία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ