Πλέον, οι 11 φοιτητές βάζουν στο δημιούργημά τους τις τελευταίες πινελιές, καθότι σε δύο βδομάδες η ομάδα, με το ειδικό βαν της, θα αναχωρήσει για την Ισπανία, προκειμένου να λάβει μέρος στον διεθνή διαγωνισμό "MotoStudent", ο οποίος πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Μηχανικής Μοτοσικλετών (Moto Engineering Foundation-MEF) στην πίστα της Αραγονίας στην Ισπανία.
Ο πήχης του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη διοργάνωση τοποθετείται ψηλά, καθότι η ελληνική αποστολή θα κληθεί να "κονταροχτυπηθεί" με 35 ομάδες από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, ορισμένες εκ των ποίων έχουν μεγάλη εμπειρία από συμμετοχές σε προηγούμενες διοργανώσεις, ενώ διαθέτουν ισχυρή παράδοση στη βιομηχανική παραγωγή διθέσιων. Οι διοργανωτές διέθεσαν σε όλους τους διαγωνιζόμενους τον κινητήρα, τις ρόδες και τις ζάντες και η ομάδα Tyφoon Motoracing σχεδίασε και κατασκεύασε όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα της μηχανής από το μηδέν.
1.000 ώρες χρειάστηκαν για να εκτυπωθεί το πλαίσιο της μηχανής
Μια από τις καινοτομίες της ομάδας είναι ότι κατασκεύασε το πλαίσιο της μηχανής με την μέθοδο της ταχείας πρωτοτυποποίησης μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης. Με άλλα λόγια, το πλαίσιο του MotoGP3 δημιουργήθηκε σε κλίμακα 1:1 με τη χρήση 3D εκτυπωτή. Όπως αναφέρει ο φοιτητής Γιώργος Κουτσάκης, «χρειάστηκαν περίπου 1000 ώρες στο εργαστήριο για να καταφέρουμε να εκτυπώσουμε το πλαίσιο, αλλά έτσι εξοικονομήσαμε πολύ χρόνο και χρήματα από το να προβαίναμε στη μοντελοποίηση με πραγματικά υλικά».